Gå til innhold

PC GAMER previews S.T.A.L.K.E.R.

Anbefalte innlegg

Skrevet
kvifor snakker folk om half life2? det er jo knapt nok i same kategori som stalker.

Vi bare sier at HL2 ble hypet opp til max. Det ble jo et greit spill (hadde blitt MYE bedre om Valve hadde gitt faen i all hypinga), men enkelte andre spill (feks. Söldner) ble hypet grundig, men ble bare en flopp.

Det er noen her som er redd for at det samme skal skje med S.T.A.L.K.E.R.

Men jeg er egentlig ganske så sikker på at S.T.A.L.K.E.R. ikke blir noen flopp. (bare en "hunch") :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men jeg er egentlig ganske så sikker på at S.T.A.L.K.E.R. ikke blir noen flopp. (bare en "hunch") smile2.gif

Ok, jeg tenkte jeg måtte kikke litt mer på dette spillet, så jeg kikka på en preview video på gamespot , og utifra det jeg kan se så ser det bra ut , bare håper det ikke er sånne scripta sekvenser vi ser nå da sånn som vi så på half life 2.

Skrevet
bare håper det ikke  er sånne scripta sekvenser vi ser  nå da sånn som vi så på half life 2.

stalker skal nesten ikkje være scripta. er bare nokre få småting som er scripta.

Omg gler meg så en unge! Blir det nye Half life1

heller nye farcry

heller det ny og einaste stalker. stalker vil bli (i det minste prøve) eit heilt nytt spel som ikkje kan samanliknast direkte med andre spel.

Skrevet (endret)

Ta en skvett HL2, rør inn litt FarCry og slipp oppi en stor klump Deus Ex.

Stek det hele i 15minutter. Glasér med Morrowind og dryss til slutt over litt Doom3.

NB! Fare for forspisning!

Endret av Vice
Skrevet
Har spillt pre alphaen, av s.t.a.l.k.e.r, ser litt bra ut, men ikke så veldig bra.

det var jo ganske halvferdig da, kanskje det har noe med saken å gjøre.

blir uannsett gøy å prøve det når det kommer ferdig ut.

:yes:

alphaen er frå eit så tidleg stadie at den ikkje er halvferdig ein gong. den er totalt misvisane frå det ferdige resultatet.

Skrevet
Deus Ex eller System Shock må vel være de spillene som er nærmest i spilltype, selv om forskjellene nok blir store.

begge desse spela er brukt som inspirasjon for å lage stalker, så det er ikkje så rart at det er visse likheiter.

ein ting som skiller stalker frå dei fleste andre spel, er den store friheita. du kan gå der du vil, når du vil (er riktignok enkelte sperrer som elver ol.)

Skrevet
[iC,02/02/2005 : 21:34]
ser vist ut som at stalker vert utsatt litt til.

http://www.thq.de/html_repository/news_general.php?n=991#991

Bryr meg ikke så mye, for når de må utsette det, betyr det at de faktisk prøver å gjøre spillet så perfekt som mulig! :)

jepp. og dei er i det minste ærlege og sier at dei trenger meir tid, i staden for å finne på unnskyldninger.

den som venter på noko godt, venter ikkje forgjeves.

Skrevet
[iC' date=27/01/2005 : 19:37]
Spillet fulgte bare den gode gamle Half-Life oppskriften.

Det gjorde Id med DOOM3 også, men folk skulle jo selvfølgelig begynne å mase om alt mørket og at det var så skummelt osv osv... :roll:

Jojo, men mørkeredde folk finnes overalt ;). Tror selv Stalker kan bli et skummelt spill, Tsjernobyl er ikke akkurat det stedet jeg ville hatt piknikk.

Og det er rett som folk sier, Stalker blir hverken Half-Life eller Far Cry. Ser det ut til ihvertfall. Spørsmålet er ikke om det ser sykt eller fantastiskt ut, det som er interessant er om utviklerne har sjonglert med for mange baller eller ikke. Det de har lovt virker jo fantastisk, om de holder det er annen ting.

Ingen spill er perfekte, så hvor vil Stalker feile?

Grafikken ser jo grumsete og troverdig ut. Prøv å sammenlikn med feks. F.E.A.R, da ser du enorm forskjell. Mens sistnevnte ser såpeglatt ut, virker Stalker realistisk. Jeg håper at miljøene blir like troverdige som det de har i Half-Life 2. Dessuten håper jeg historie, realisme og frihet.

Selv om jeg elsker Half-Life serien er jeg klar for noe nytt og spennende i FPS-sjangeren. Er det ikke 8 forskjellige slutter, ekstrem kunstig intelligens, store områder og elegante rollespillelementer?

Dette kan bli fantastisk, hvis vi får det vi håper på!

Skrevet (endret)

jeg synes Stalker så grise skummelt ut noen steder... mørkt og usælt med syke monstre og skapninger. filmen Stalker som spillet er inspirert av gikk på nrk2 her i desember tror jeg, var ikke akkurat koslig den heller, litt merkelig stemning...

men jeg gleder meg VELDIG til Stalker hvertfall, sett frem til det i en tre år nå er det vel..

men faen å surt at det er utsatt en gang til :( :( jeg hadde gleda meg ti mai jeg nå men neida.. bare detikke er utsatt så lenge..

når jeg fikk se nye filmer osv av Stalker før hl2 ble sluppet så begynte jeg å glede meg mer til Stalker enn HL2..

Endret av 2mass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...