Gå til innhold

Hvilken servertype velger du i WoW?

Hvilken servertype velger du?  

178 stemmer

1. 1. Hvilken servertype velger du?

• Normal (PvE)
      51
    • PvP
      94
    • RP (roleplaying)
      16
    • Vet ikke
      8
    • Kommer til å prøve begge før jeg bestemmer meg
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
sånn som jeg har forstått det, så er vel de eneste skikkelig dritsekkene i wow night elf gutta, og de eneste "gode" gutta tauren.. ellers er de noen svin alle sammen  :thumbup:

Si meg, hvorfor er NE noen svin?

Nå skal ikke jeg dra alle under en kam, men de fleste "gankers" jeg har møtt har faktisk vært night elf... Og alliance generellt sett... Har spilt flere betaer som alliance, og jeg var sjeldent ute for sånne ting da... Skulle nesten tro alle lamerene var alliance ne :devil:

Nå spiller jeg horde

Må si jeg begynner å bli rimelig lei av stranglethorn vale og mongo allys som angriper rett etter du er ferdig med en mobs som er flere lvls høyere enn meg og har lite hp... De er bare skilllled2k lissom :p Men jeg liker kicket da, får litt panikk innimellom :innocent:

Endret av MetiCx
Skrevet (endret)

Nevnte jeg forresten at jeg går PvP? Hvis ikke, så sier jeg det nå, PvP her og. :)

Edit: Ble temmelig usikker nå jeg, virker som endel kjentfolk fra IRC-kanalen skal gå PvE, kanskje jeg følger dem å får overtalt noen venner om å bli med der :p

Endret av Artex
Skrevet

Jeg føler jeg har lyst til å teste ut PvP.

Det er bare pga jeg vil føle "angsten" av det å kunne bli angrepet :p

Å måtte se seg rundt skuldern to ganger liksom :) Bare for å være helt sikker på att det ikke kommer en skumling. :p

Skrevet

Jeg ender vel opp på en PvE-server etterhvert vil jeg tro. I utgangspunktet skal jeg spille på PvP-server, men hva er det som er så veldig annerledes der? Det er slik at jeg kan risikere å møte en fra den andre faksjonen i fi-land, for så å bli drept og lootet?

Skrevet
Jeg ender vel opp på en PvE-server etterhvert vil jeg tro. I utgangspunktet skal jeg spille på PvP-server, men hva er det som er så veldig annerledes der? Det er slik at jeg kan risikere å møte en fra den andre faksjonen i fi-land, for så å bli drept og lootet?

Ulikhetene kan du som sagt lese om her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=339546

Kort sagt er forskjellen at du på PvP-server kan bli drept uten videre i de omstridte områdene. Den som dreper deg kan ikke loote noe fra deg. På Normal-server, kan du velge når du vil være klar for kamp og når du vil være trygg.

Det meste av din tid i spillet vil du nok bruke i de omstridte omrdåene. Når Battlegrounds kommer vil dette området by på spennende PvP, men der er reglene helt identiske på Normal- og PvP-server.

Skrevet

Okay. Nesten synd at kameratgjengen skal spille PvP, da jeg føler at jeg passer bedre til Normal. Velvel, det er vel en vanesak, og blir det for ille kan jeg bare create en character til på en PvE-server f.eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...