Gå til innhold

Hvilken servertype velger du i WoW?

Hvilken servertype velger du?  

178 stemmer

1. 1. Hvilken servertype velger du?

• Normal (PvE)
      51
    • PvP
      94
    • RP (roleplaying)
      16
    • Vet ikke
      8
    • Kommer til å prøve begge før jeg bestemmer meg
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

folk veit at det blir PVP elementer i PvE servere og?

jeg mener PvP høres utrolig stress ut... står/går å fikser ett quest eller to, så kommer det en +5 lvl griefer og denger deg på måfå...

Da liker jeg racewar PvE bedre...

men jeg kommer til å spille på RP serveren hvis det kommer (og det håper jeg det gjør!)

er lei av å se idiotnavn på serverene...

Endret av MrLee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det slik at alle som skal spille PVE sier at det er kjipt hvis man er ute og quester så kommer det en og denger deg...

Man kan jo være den som denger :p

Skrevet

boring... jeg liker iallefall ett element av teamwork, Alliance VS horde lissom :)

men så er det meg da, holder meg langt borte fra PvP servere...der får de som vil drive med det :)

Skrevet

Helt enig med deg odland.. Deg også MrLee angående nick, hater å se sånne teite navn på serverne.

Btw, hvorfor tok de bort randomize navn knappen :(

Skrevet
Hvorfor er det slik at alle som skal spille PVE sier at det er kjipt hvis man er ute og quester så kommer det en og denger deg...

Tenkt over at det kanskje er toveis? Jeg spiller normal (PvE) fordi jeg ikke vil bli angrepet når jeg er mer interessert i andre ting, _og_ fordi jeg selv ikke har noen glede av å angripe andre som er opptatt med annet. Jeg har heller ingen glede av å drepe folk som er x levler under meg.

Skrevet

Tenkt over at det kanskje er toveis? Jeg spiller normal (PvE) fordi jeg ikke vil bli angrepet når jeg er mer interessert i andre ting, _og_ fordi jeg selv ikke har noen glede av å angripe andre som er opptatt med annet. Jeg har heller ingen glede av å drepe folk som er x levler under meg.

Joa du har et poeng her. Har i grunnen aldri vært en stor PVP-er i andre mmorpg spill jeg har spilt, men i WoW, synes jeg, at det faller så naturlig med dette jule opp den andre parten. Klassisk gode mot onde, Paladin mot Warlock... klassisk...

Skrevet
Klassisk gode mot onde

Les historien til World of Warcraft og si meg hvilken side som er den onde. Orc er en ganske ærefull rase som var ond på grunn av korrupsjonen til "The Burning Legion" og Tauren er iallefall langt ifra ond.

Skrevet
Paladin mot Warlock...

Håper ikke du har tenkt å dra akkurat den der for langt. Selv trives jeg best med både warlock og paladin i gruppa. Alliance har også warlock vet du. ;)

Skrevet
Paladin mot Warlock...

Håper ikke du har tenkt å dra akkurat den der for langt. Selv trives jeg best med både warlock og paladin i gruppa. Alliance har også warlock vet du. ;)

Var usikker på om de hadde det, bomma litt der.... unnskyld... Jeg er bare litt gira... har ikke fått meg BETA kit og lever av screens og spillinfo for tiden, og av og til går det litt i surr..

Taurens er ikke onde, men orker/troll og undeads har alltid for meg vært onde (bagrunn fra D&D samt andre fantasy settings...)

Jeg får nok brushe up på storyen...

Skrevet

Orcene i Warcraft er geniale, nettopp slik Orcene i D&D skulle vært :)

spesiellt hvis det er noen som fremdeles er påvirka av the burning legion der ute...

generellt sett, fysisk, er orcene i WoW helt geniale...Store som Pokker og skremmende... slik orcer skal være :)

Skrevet
generellt sett, fysisk, er orcene i WoW helt geniale...Store som Pokker og skremmende... slik orcer skal være :)

Prøv å si det igjen etter du har sett en med rosa kappe og hette springe forbi deg.

Skrevet

Prøv å si det igjen etter du har sett en med rosa kappe og hette springe forbi deg.

:blink::lol::thumbs:

LOL! hahahahahahahahahahahahahahaahahahaha

sorry kunne ikke dy meg, den var genial :p

Skrevet
sånn som jeg har forstått det, så er vel de eneste skikkelig dritsekkene i wow night elf gutta, og de eneste "gode" gutta tauren.. ellers er de noen svin alle sammen :thumbup:

Si meg, hvorfor er NE noen svin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...