Rizzo Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Jeg orker ikke tenke mer... jeg gir opp. Si meg nå hva AA og AF er før jeg klikker!!! Visstnok fint i HL2 osv...
the_zombie Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 AA - Antialiasing = Gjør at kanter ikke blir så skarpe (at de ikke ser ut som trapper). AF - Anisotropic Filtering = Gjør at teksturer blir klare også langt borte Begge bruker MYE av skjermkortet. Spesielt Antialiasing
Rizzo Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 (endret) Tusen takk for svar zombiemannen Jeg er så definitivt ikke bortskjemt på fete grafikkspill. Men jeg er en racer i cs og UT (1 ja... ). Nå skal det bli andre boller da.. Mitt 3500+ og XFX 6600GT PCI-e kan hentes påp mandag. Åh GUD jeg gleder meg. *Sikle* Gordon og jeg skal pent glise til alle hodehoppende småkryp vi kommer over :!: The Grudge i kveld kommer til å ta den gamle brystklokka uansett, så jeg får aldri sett den nye pc'en i all sin prakt. Men jeg levde i trua vaffal.. hihi. Endret 22. januar 2005 av Rizzo
Debauchery Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Det står ganske bra forklart her. Med bilder
smeboe Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Synes det er en smule rart at AA funker så effektivt.. jeg mener, trodde de trappetrinnene bare var pga. lav oppløsning på skjermen/skjermkortet jeg.... Men jeg merka forskjell, både på utseende og fps...
MistaPi Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Synes det er en smule rart at AA funker så effektivt.. jeg mener, trodde de trappetrinnene bare var pga. lav oppløsning på skjermen/skjermkortet jeg.... Det er grunnen ja. Med AA blender man flere sub-samples/pixler til en pixel, dette gir for kantene sin del samme effekt som ved å kjøre høyere oppløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå