BulkyDrip Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Jeg har et Radeaon 9800 Pro-kort, som er flashet til XT. På skjermkort innstillinger under SMARTGART så står det om AGP-hastighet og Fast Skriv (Jeg har jo norsk da, skal sikkert være Fast Write) AGP-Hastighet står jo selvfølgelig på 8X, men Fast Skriv hva burde den stå på? Har det noe å si? Jeg byttet fra Fast Skriv på til av. Kjørte no tester og merket lite forskjell. Hva gjør egentlig Fast Skriv?
Kevlar Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Fast Write skal være av. Det gir ingen bedre ytelse, men stabiliteten blir aldri den samme med fast write på Endret 22. januar 2005 av Kevlar
MistaPi Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Det er en funksjon som gjør at CPU'en kan sende data direkte til skjermkortet uten å gå via minne. Men det har som regel liten hensikt og kan fort føre til ustabilitet.
BulkyDrip Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 Takker for svar! Da lærte jeg noe nytt idag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå