Gå til innhold

Problemer med HEILT ny amd 939, står bare og piper


2peewee

Anbefalte innlegg

Okey, skal prøve å forklare litt nermere ka så skjer her og ka jeg har bestilt. håper bare at dere kan ver med å hjelpe meg.

 

oppsette er slikt

Asus A8N-SLI-DELUXE

Aopen Geforce 6600GT

Kingston 1024 ram (2.2.2.5)

Seagete 120 s-ata NCQ

+ litt dildal inni.

 

Jeg har nettopp bestilt ein komplett data fra netshop som skulle bygges sammen og TESTES før den blei sendt til meg.

 

Så nå etter lang ventetid på nf4 og rammen kom endelig dataen i posten. jeg var selvfølgelig sjeleglad og kunne ikke vente med å teste maskinen. jeg gikk heim, satt i skjerm, tastatur, mus og strøm og prøvde å starte den. Men dette gikk selvfølgelig galt. Når jeg startet den kom det først et lang høgt pip så etter 3-5 sec kommer 4 kjappe pip og etter dette er pc`en stille. Den går, alle vifter er på og det lyser grønt fra hovedkorte. men får ikke skjermbilde opp. ingen tegn til det heller.

 

Jeg åpna da daten og såg at rammen står i 2 blåde ram slotter henholdvis 1 og 3 tror eg. er i alle fall ein slot mellom de. og den eine tomme ram slotten stod åpen. jeg lokka denne og prøvde igjen. men akkurate det samme skjedde. Etter det stakk jeg ut en tur og prøve å igjen seinare. men nå har den gåt fra å pipe 4 ganger etter hverandre til å pipe gjenvt og trutt heile veien. 2 sec mellomrom eller någe sånt.

 

Lurer fælt på ka dette kan være, og håper dere kommed med någen gode tips om hva det kan være, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å få det til å funke. Lurer også på viss jeg rører någe der nå, kan netshop da si at det er min feil og så må jeg betale alt for egen regning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...