Gå til innhold

PIMP my keaboard - Project plysh - Dere bestemmer!


Anbefalte innlegg

Nudle is back... this time to pimp teh tastature... skal kjøpe meg plysh i byen i morra =) trenger idëer hva skal jeg gjøre... hvor mye skal moddes? hva skal gjøres? dere bestemmer!

 

PS: den siste vare bare for å unngå den tre-ords regelen...

 

<Nudle>

Endret av Nudle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

plysh på knappene er vanskelig... hmmz... skal iallfall ah rosa plysh.. :love:

Det brae med rosa er at det er P.I.M.P... noe som kommer til å bli hovedmålet for prosjektet...trur nok ikke det går med plysj på tastene... hmmz... skal nå iallfall se hva det koster ;) TUSE TAKK for alle idê'ene.. *kjempeglad* Dette er altså bare noe midlertidig mens jeg venter på konf ;)

 

<Nudle>

Lenke til kommentar

ok... da er plyshen i boks.... lurer på om jeg skal få en moderator til å flytte den?

yeye dette blir et prosjekt... PLyshen ble lilla :love: ... den PimP'este fargen de hadde.... brodern kalte meg gay... MAAANGE ganger :p kjempelange hår på plyshen... lurer å om jeg må klippe de litt :hmm: jaja... får vel sette meg ned i helga og årne dette....

 

Noen som har flere forslag til hvordan dette kan "Pimpes" til det ultimate... dere bestemmer ;)

Lenke til kommentar

Så et bilde av en luksusPC man kan vinne i siste/forrige PC Zone (pluss et par hundre nye/gamle spill). Den er svindyr mest fordi alt er laga i rent tre. Kassen, skjermen, tastaturet MED alle knappene er i tre.

 

Konkurransen er et kjempelangt dødsvanskelig spørreskjema om alt mulig i forskjellige spill helt tilbake til 80-tallet, og masse quotes fra bladet (som feiret nummer 150 nylig) fra alle årgangene, som man skal plassere til riktig journalist og spillanmeldelse. En konkurranse kun for eliten innen spillkunnskap altså.

"Which game was this sidekick in?" (og så en ramse med navn) f.eks.

Lenke til kommentar
Plysj er "Fake" pels...som i dette til fellet skal være rosa...

Ikke at jeg har noe tillknyttning til det så er det det samme som er på alled isse jente dagbøkene..... ;)

DET ER PIMP!!!! ikke gay! :ohmy::mad: *syngepårosasangen* men asså.... har ikke plass til bling-blinger på tastaturet :cry: men gullknapper skal kanskje bli =) har ikke fått gjort noe denne uka *lazyazz* skal kanskje få sydd noen merker i blått.. noe alla VC =) får se hva som skjer med tastaturet.. men lover at når det blir ferdig skal det BLINGE =)

 

Flere forslag taes imot med STOOOOOOR glede =) :cool:

 

<Nudle>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...