haarod Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg kjøpte betakit hos Spaceworld og der sa de at jeg bare får 50 kr avslag på retail når det kommer. (Betalte 100,- for betakitet). Dette har de vel ikke lov til. Gadd ikke å diskutere det der og da, jeg hadde bare lyst på å få det kit'et i hus, men noen ideer om hva jeg skal gjøre med det. Jada, vet at 50 kr ikke er så mye, men dette handler ikke om penger, men prinsipper. Har ikke Blizzard sagt klart ifra at dette er en måte å forhåndsbestille på og at man ikke kan kreve penger for det? Lurer derfor på om jeg har "retten" på min side.
Sponis Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Dette har dei ikkje lov til, trur ikkje dei kan bestemme denne avgiften sjølv.
Jan Roger Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg jobber på Spaceworld selv, og vi kommer til å gi full refund, altså 99,- mot fremvisning av kvittering på pre-order dersom du kjøper retail versjon. Blizzard kan ikke pålegge butikkene å gjøre noe som helst egentlig, men jeg synes dette hørtes rart ut.
haarod Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Hvilke Spaceworld jobber du på da? Jeg kjøpte av Spaceworld på mosseporten (sier seg vel selv hvor det er hen), får spørre når jeg skal kjøpe retail.
iStephano Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 ikke hand på spaceworld, det er kun useriøse sjefer der som lever i en helt annen verden. Tro meg, jeg var på spaceworld her i Akershus (Lørenskog) og spurte om jeg kunne kjøpe GTA: SA på kvelden før den kom ut for dem hadde den inne. Sjefen snudde seg mot meg og kalte meg dust opptil flere ganger helt uten grunn. Fordi jeg spurte om det jeg spurte og sa sånt kan du ikke spørre om vi har våre regler. Greit nok men da skal ikke du stå her og kalle kundene dine for duster. Jeg snudde ryggen til mannen og aldri har kommet tilbake til han. Gikk derimot til den andre spaceworlden i Lørenskog og spurte om det sammen. Der fikk jeg et hyggelig svar og han beklagte at han ikke kunde selge det på grunn av reglene ellers hadde han mistet jobben. Den var helt grei sa jeg, ville ikke gjøre han noe. Men han andre, ville jeg bare stappe gta coveret langt opp et sted der ikke lyse lyserpå han. hehe Uansett, Dem har blodpriser, lurer kundene. Ikke handl der i nærmere fremtid. Blei litt off topic men syns dette burde komme ut. Maken til kundebehandling, han burde få en annen jobb. Kansje ikke det en gang
Lch Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Uhm, ja, hvordan funker egentlig dette? Si man har kjøpt spillet over nettet fra butikk X og kjøper spillet fra butikk Y, hva trenger man 'vise' for å få avslaget? Greit nok, en hundrings gjør ikke så mye fra og til, men hvis noen har peiling på hvordan det funker, kunne jeg godt tenkt meg en forklaring.
MalvinP Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Du må nok kjøpe retail i samme butikk som du kjøpte pre-order-kittet for å få avslaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå