Acrid Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Liker ikke årets Roskilde-lineup. Blir nok söta bror i år
Jan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Hultsfred og Roskilde blir det nok..Kan ikke gå glipp av Isis og Black Sabbath. I år tok Hultsfred Roskilde sin plass..nå er det roskilde og quarten som plagierer hverandre.
Acrid Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Får se hva Arvika har å by på i år. Ikke noen spes. interessant lineup enda..
Jan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 The Tears føjes Beatsteaks (D), Interpol (US) og Le Tigre (US) til musikprogrammet. Hva er The Tears? Noe jeg har gått glipp av?
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Hva er The Tears? Noe jeg har gått glipp av? Vet bare at flere fra Suede spiller i det bandet.
Jan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Blir litt artig å se Interpol, bare de ikke roter det til..
monkey island Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 noen som vet hvor stor sjans det er for at det blit utsolgt til roskilde i nermeste fremtid? og hvis jeg bestiller billetter. Har jeg da noen muligheter til å avbestille dem senere. For på billettservice, så står det jo bare at man reserverer billettene? Hva skjer hvis jeg ikke plukker dem opp på postkontoret? Blir de sendt tilbake igjen uten at jeg får problemer?
Jan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 (endret) Bestillte de i mai i fjor tror jeg. Ingen returrett mener jeg på..og ja, man får kjøpe de på posten. Endret 9. mars 2005 av Jan-Erik
Jan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 http://www.roskilde-festival.dk/object.php?code=45 Snoop dogg lagt til..Er stygt redd for at det blir mye mongo i år.
Endre Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Enslaved, ISIS og Sunn 0))) hadde iallfall vært noe å få med seg.
Jan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Jeg skal iallefall få med meg isis. Men herregud så slappe roskilde er for tiden.
Purify Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Tror egentlig det er like greit at jeg drar til Sicilia i fire uker i stedet for å dra på Rosklide. Eneste som er noe særlig å få med seg er Audioslave, Jamie Cullen, Black Sabbath, ISIS og Interpol.
halvardm Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Heh, tror ikke jeg orker å reise siden det eneste jeg likte der var Interpol, og det har jeg ikke hørt på så mye engang :shrug.
Jan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Isis - Interpol - Black Sabbath.. De er de Must...men hallo, enda 120 band til som kommer, og roskilde har overrasket.
Jihadinmymind Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Er Roskilde utenfor Køben? Jeg bor i Oslo og er ikk 18 år, så jeg kan ikke kjøre. Hvordan komme seg best og billigst ned? Tog fra Oslo, og når du er i køben, hvordan komme seg videre derfra?
kvikks Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Er Roskilde utenfor Køben? Jeg bor i Oslo og er ikk 18 år, så jeg kan ikke kjøre. Hvordan komme seg best og billigst ned? Tog fra Oslo, og når du er i køben, hvordan komme seg videre derfra? 30 min med tog fra Køben (men under festivalen bør du beregne en time) Dette er til Roskilde BY, derfra tar du tog eller buss til festivalområdet (ca 10 min) Fra oslo kan du ta fly, tog, båt eller buss. Billigste er vel buss -> Säffleekspressen fra Bussterminalen på Oslo S Uansett: Fra København togstasjon er det godt merket hvor du skal, skal godt gjøres å ikkje havne rett. Endret 15. mars 2005 av kvikks
Jan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Ja dessuten så er det egen togrute til vestcampen.
Tonberry Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jaja, regner nå med vi kjører en bil ned i år... blir bra det
Jan Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Fem skandinaviske navne klar til Roskilde ’05 MEW (DK), The Raveonettes (DK), Eskobar (S), The Haunted (S) og Outlandish (DK) spiller på Roskilde '05 Ble ikke Mars Volta, men antar de dukker opp i nær framtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå