Gå til innhold

Roskilde Festival 05! Se første post, bandlisten!

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Festivalbussen sugde så jævlig i fjor at det var helt sjukt. Hører imidlertid at Säfflebussen er et fint alternativ, evt DSB.

Jeg heller mer mot noe helt annet enn buss generelt. Får jeg tak i en bil med plass til 4-5 stk + bagasje blir det et billigere og bedre alternativ på alle måter.

Skrevet (endret)

Ooo, Ålesund her og.

Tror ikke det blir Roskilde på meg, tar det neste gang eller gangen etter der i stedet.

Hva heter du til etternavn Jan-Erik?

Vet om et par Jan-Erik'er

Endret av Skomaker
Skrevet
Jeg heller mer mot noe helt annet enn buss generelt. Får jeg tak i en bil med plass til 4-5 stk + bagasje blir det et billigere og bedre alternativ på alle måter.

Så lenge dere er flere på å kjøre og ikke skal kjøre halve norge+sverige og danmark så går den løsningen meget bra.

Broden kjørte fra Sortland og til køben i 03 og de var 2 personer på å kjøre.

Da de kom fram så var de så utslitt bare av å sitte i bilen i 2 dager at de måtte bare ta nermeste drosje og komme seg til roskilde.

Skal jeg i år, så blir det vel tog i norge for jeg er da pr.deff forsatt i militæret og vil få 90% rabatt, dog jeg må reise i uniform, men pokker heller, det ordner man lett ;)

Skrevet
Jeg bodde på vestcampen i fjor, og synes det så betrakelig mye bedre ut der enn på østcampen...

Heh, flashback til områdene foran alle større innkjøpssteder på campen..Allikevel sto vi på vårt og nektet å investere 100,- i et par støvler. Go us! (eventuelt go gaffateip, our saviour..)

Skrevet

The west is the best!

Jeg ødela forresten joggesko til 1500 der nede pga søla..eller vaskemaskina klarte ikke å få vekk driten så jeg tok på gradene..ergo; pannekakesko.

Skrevet (endret)
Når går dere til innkjøp av billett?

I dag!!!

ISIS kommer :woot: , det blir rått, rått, rått og helt fantastisk.

Til de som vurdere buss, ikke ta festivalbusser, det stinke.. Ta heller Saffle-

ekspressen fra Oslo S, 450 t/r køben... Vi skal kjøre, klok av skade..

Endret av kvikks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...