Gå til innhold

Sense = bakvendtland


Beop

Anbefalte innlegg

Sitter for tiden og leter etter ny mobiltelefon i og med at den gamle snart tar kvelden grunnet slitasje og slikt.

Er kunde hos Sense, så jeg tenkte at jeg skulle prøve å få meg ny telefon derifra litt billigere enn butikkpris.

Men dette viste seg å ikke være noe gunstig.

Jeg som er eksisterende kunde må betale MER for en subsidiert telefon enn folk som ikke er kunder hos sense. 400kr i differanse på kunde og ikke kunde, noe som jeg syntes var merkelig, så jeg tok kontakt med sense:

 

"Hei!

Har vært kunde hos Sense i noen år nå, og tenkte derfor på å skaffe meg ny mobil snart.

Sjekket prisene ved subsidiert telefon på sidene deres. Men her fant jeg jo ut at man får billigere telefon ved å ikke være sense kunde fra før. Feks en Samsung E330 med 99kr i mnd i 12 mnd, så koster telefonen 499 hvis man ikke har sense fra før. Hvis man derimot har sense, så koster den samme telefonen 899!

Er da dette gode "lokke"tilbud for å beholde sine kunder?

 

mvh

x "

 

Til svar får jeg:

 

"Hei og takk for din henvendelse.

 

Telefonene er ikke billigere for nye kunder.

Prisene er med forskjellige nedbetalingsbeløp i måneden, dette velger du dersom du klikker på kjøp-knappen.

 

Vennlig hilsen

Sense Kundeservice v/Skjalg

http://www.sense.no/kundeservice

"

 

Jeg stusser over dette, for så å ta screenshots av de FAKTISK forskjellige prisene, som jeg så sender til sense...:

 

"

Hei

Hvis dere mener at nye kunder ikke får billigere, så sjekk disse bildene:

Ny Kunde

Ny%20kunde.JPG

Ekstisterende kunde

eksisterende%20kunde.JPG

 

PS! Ikke se på prisen: 1kr og 349kr, men 499 og 899 med 99krmnd

 

Som svar på dette sier sense:

 

"Hei igjen, eksisterende kunder finner bedre tilbud på telefoner mine sider enn det nye kunder som bestiller på www.sense.no får. Det vi mente i forrige epost var at kunder som tegner nye abonnement ikke får bedre tilbud enn eksisterende kunder."

 

 

Men saken her er jo egentlig at nye kunder FÅR bedre tilbud enn eksisterende, og det at sense ikke klarer å/vil innse det er ganske tåpelig.

Endret av Beop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja. Om de ikke ser prisforskjellen der.

 

Ja så ser de dårlig. Send de nok en mail og be de ta en ekstra god titt. ;).

Tenkte jeg skulle sette STOR RØD RING rundt prisforskjellene og skrive "SE HER DA!". Er tross alt ikke første gang de gjør denne tabben...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...