Gå til innhold

MSI K8N Diamond S939 SLI ankommet!


fantaboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk kortet mitt igår, og jeg fikk ikke med det trådløse LAN/Bluetooth adaper kortet.

 

Fikk Komplett til og sjekke andre kort de hadde på lager, fulgte heller ikke med i dem.

 

Nå har også MSI oppdatert sin hjemmeside så det står at LAN/Bluetooth adaper er OPTIONAL

 

http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=638

 

Her er svaret fra Admin på MSI Diamondclub forum:

 

MSI have two sku on K8N Diamond.

For the first few lots, it goes w/o dual Net card.

In the 2nd lot of Diamond board, we will include two optional sticker over the color box to explain if the board comes with DualNet card or not.

Lenke til kommentar

Har Diamond på vei fra Komplett, og oppdaget denne "mangelen" her i forumet og hos MSI Diamondclub - dårlig gjort av MSI, siden alle tester er av kort med Wlan og den finessen blir tatt frem som fordel i forhold til andre kort.

Fikk MPX til å kontrollere om Deres hadde Wlan, men nei - finnes kanskje ingen K8N Diamond i Norge med Wlan idag? mesteparten er kanskje hentet av Norek av de som er tilgjengelig nå?

PS Data har kortet på vei rundt månedskiftet, men vet idag ikke om korta som kommer er med eller uten.

Her skulle vel alle MSI kunder som har skaffet dette kortet pga. Wlan som etter info hos MSI frem til nå ikke har vert merket "Optional" og heller ingen info i tester om ekstrautstyr, bedt MSI gjøre Wlan kortet tilgjengelig svært rimelig (levert fra MSI til kr 0,-) før korta senere blir merket om det er med eller ikke.

Lenke til kommentar

MSI burde lese sitt eget MSI Diamond Club takke brev som ligger med i boksen til hovedkortet, der skriver de:

 

Since wireless networking and bluetooth technology are becoming more popular nowadays, MSI have INCLUDED a wireless network card combo with the diamond motherboard

 

Dette burde være grunn nok til at de som har kjøpt kortet burde få dette WLAN/Bluetooth kortet gratis.

Lenke til kommentar

Jeg har også fått kortet uten antenne. Skrevet til komplett og bemerket at jeg har fått "feil" kort (Bestilte -54G), og fikk tilbud om retur siden de ikke kunne hjelpe meg/ettersende. Vi får vente å se hva MSI sier. Gidder ikke betale så mye mer for dette kortet enn ASUS sitt når antennen ikke er der. Da går jeg heller for Gigabyte(WLAN) eller DFI (Masse volt.......) som har noe ekstra.

Føler meg lurt av MSI. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...