Gå til innhold

Er Fuzion Frenzy noe tess?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har riktiknok ikke hele spillet, men har spilt en relativt stor demo av det. Ganske fett egentlig, men det er ikke noen stor tittel akkurat! Morro i multiplayer. :smile:

Skrevet

Det er et multiplayer spill.. Gleder meg til jeg får det fra MS, et av gratis spillene jeg bestillte. Hørt at det er sinnsykt kult i multiplayer, men at det er forferdelig i Single Player.

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-18 23:10, Fro skrev:

Det er et multiplayer spill.. Gleder meg til jeg får det fra MS, et av gratis spillene jeg bestillte. Hørt at det er sinnsykt kult i multiplayer, men at det er forferdelig i Single Player.

Det er vel multiplayer jeg bryr meg om så. :grin:

Er du en knupp og kommer med litt erfaringer når du har fått det, så er jeg deg evig takknemlig. :smile:

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-18 23:18, sosohal skrev:

Quote:

Den 2002-06-18 23:10, Fro skrev:

Det er vel multiplayer jeg bryr meg om så.
:grin:

Er du en knupp og kommer med litt erfaringer når du har fått det, så er jeg deg evig takknemlig. :smile:

Det skal jeg gjøre :wink:

Skrevet

Jeg tror ikke at det blir kjedelig å spille det akkurat, siden det er 45 minispill. Multiplayer er morsomt, men jeg hadde ikke brukt 5-600 på Fuzion Frenzy.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg mottat min gavepakke, og Fuzion Frenzy er kjempe gøy det. Super fett og spille turneringer med 4 spillere! Om jeg ville brukt penger på det er en annen sak, er ikke sikker. Men du kaster ikke bort pengene i hvert fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...