Gå til innhold

The third age


royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv spillet til gamecube og er kommet rundt 30 prosent av spillet. Det tok meg rundt 20 timer. Det er som sagt samme kampsystem som FF. Spillerne venter på tur. Du kan gjøre en del magiske ting osv. Spillet er vel langt nok, men har liten gjennspillingsverdi. Å gå de samme steden og sloss mot det samme en gang til er jo ikke akkurat gøy.

 

Å spille spillet er dessuten som å se Ringenes Herre på nytt (utrolig nok). Og du får hele tiden tilbud om å se noen "epics scenes from Middle Earth". Hva er egentlig disse filmene? Jo klipp fra de tre filmene du allerede har sett tusen ganger før. Du ender altså opp med å drite i disse filmene. Det hele er egentlig et godt eksempel på et lisens-produkt, men hvis du liker Middle EArth verdenen og FF/FF-inspirerte rpg-er så ikke la meg stoppe deg. Det er faktisk ganske gøy å slakte orker, men du går litt lei etter hvert.

Lenke til kommentar
Det er final fantasy slossing vis du skjøner du venter på tur liksom , men jeg syntes det er ganske tøfft til xbox i allefall

har spillt 5 timer og kommet 4-5% :p

 

så spillet er langt  :w00t:

de neste 15 timene er resten av prosentene... :p

så d er ikke så langt...

:/ hehe , da så

men det er forstall langt : 20 timer = 30%

jeg syntes det er ganske bra men jeg sluttet og spille etter 5%

jeg har rett og slett ikke tolmodighet til det.

Jeg ville tro andre LOTR fans ville spillt det til det var ferdig (for og se alle de mange 100 klippa av film som er og se :!:)

Lenke til kommentar

Jeg digget det :) På den vanskeligste vanskelighetsgraden må man pønske ut fiffife taktikkter for å klare det. Grafikken er nydelig, spesielt effektene og miljøene. Musikken er selvsagt rivalisert av ingen (Howard Shore) og historien er interessant :) Alle de små filmklippene er bra laget, da Ian Mckellen funker som en forteller, og opplyser deg om hva brorskapet bedriver med mens du gjør noe helt annet, det er meget bra :) De er altså ikke bare direkte kopier fra filmene

Lenke til kommentar
Likte det meget bra, spelte to ganger 7 timar i strekk :ohmy:

 

Brukte 2 timar på 2% og 30 timar på 100%. Og det skal være sagt at eg brukte ein del timar på å trene opp skills. Er så kjedelig å få dei beste angrepa heilt i slutten :shrug:

jeg spilte også 7-8 timer første dagen, men etter det ble det ikke spilt så mye

Lenke til kommentar
Det er sikkert et helt ok spill hvis du kan se vekk fra den stygge grafikken og de stive animasjonene, noe ikke jeg greide. Er like godt å kjøpe seg Final Fantasy spill, som vistnok skal være bedre.

the third age har da ikke dårlig grafikk. grafikken er derimot veldig god, noe jeg tror en del er enige med meg i

Lenke til kommentar
Det er sikkert et helt ok spill hvis du kan se vekk fra den stygge grafikken og de stive animasjonene, noe ikke jeg greide. Er like godt å kjøpe seg Final Fantasy spill, som vistnok skal være bedre.

the third age har da ikke dårlig grafikk. grafikken er derimot veldig god, noe jeg tror en del er enige med meg i

Det hjelper ikke det når alt det andre i spillet en som en eneste stor b film ,

Nei styr unna dette spillet !

Lenke til kommentar

spillet er greit nok det. Hvis du greier å se bort i fra hvor ufattelig mye det krasjer med den egentlige historien... (og det at de har brukt replikker, og stemmer, fra filmen i andre sammenhenger istedet for å få lagd noen originale)

 

men, som sagt spillet er greit nok hvis du kan være litt tålmodig med feilene (og dette kommer fra en som har lest boka 4-5 ganger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...