Gå til innhold

Kan en iBook 12" brukes til dette?


Anbefalte innlegg

Jeg tenkter på å kjøpe en iBook 12" til skolearbeid og film, og jeg lurte på noen ting (aldri hatt mac før)...

 

1. Finnes det codecs til mac os som fungerer bra (divx, xvid, div. lyd-codecs ol.)

2. Er det lett for den å koble på et eksisterende trådløst nettverk?

3. Bråker den mye? (skal jo bruke den i timen)

4. Hvor lang strømledning følger med?

5. Hvis jeg kjøper den på apple.no sin butikk, hvor får jeg da service hvis den streiker? må jeg sende den inn eller kan jeg gå til en apple butikk?

6. Følger det med en eller annen form for cover, eller må det kjøpes separat?

 

Takk på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5. Hvis jeg kjøper den på apple.no sin butikk, hvor får jeg da service hvis den streiker? må jeg sende den inn eller kan jeg gå til en apple butikk?

Hvis den streiker ringer du først til apple, deretter må ta den med til en serviceprovider (noe de fleste apple butikker er).

Lenke til kommentar
5. Hvis jeg kjøper den på apple.no sin butikk, hvor får jeg da service hvis den streiker? må jeg sende den inn eller kan jeg gå til en apple butikk?

Hvis den streiker ringer du først til apple, deretter må ta den med til en serviceprovider (noe de fleste apple butikker er).

Men får man reparasjonen gratis når man ikke lar Apple selv gjøre det (gitt at man har garantien i behold)?

Lenke til kommentar

Men får man reparasjonen gratis når man ikke lar Apple selv gjøre det (gitt at man har garantien i behold)?

Alle "applebutikker" som er godkjente serviceprovidere hos apple gjør reparasjoner. Apple betaler dem for jobben vil jeg tro (gitt at man har garantien i behold).

Endret av KELViN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...