Gå til innhold

Satt hertzen på lcdskjermen til 90


weliiiss3245

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke noe skjermbilde når windows starter opp etter at jeg stilte hertzen på lcd-skjermen min på 90. Orginalt kan jeg sette den på max 75.

Jeg får bare skjermbilde når jeg starter pcen i sikkermodus.

Feilmeldingen som kommer npå skjermen når windows starter er "analog input: cannot display this video mode" eller noe såndt.

Noen som vet hva jeg må hjøre for å ordn dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Husker jeg gjorde det samme som deg, men da hadde jeg heldigvis TV-en i clone-mode, så det løste seg relativt raskt.

 

Du har ikke en CRT-skjerm du kan bruke midlertidig da, bare så du får løst problemet?

 

 

Senere bør du også krysse av i driverne for «skjul moduser som denne skjermen ikke støtter» eller lignende.

Lenke til kommentar
XU: Vil ikke skjermkortdriverne overstyre dette?

 

Trådstarter: Hva med System Restore? Er det aktivert er jo dette en smal sak.

Jeg satt nemlig selv engang og lekte meg med hz på en gammel crt-skjerm helt til jeg fikk opp "out of range" :p

Når jeg gikk inn i sikkerhetsmodus fikk jeg ikke satt ned hz, men det fikk jeg gjort i vga-mode.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kan du ikke bare la den være på 75Hz? Det er jo knekkende likegyldig på en LCD uansett...

Gratulerer, du har nå prestert en totalt meningsløs post, som på ingen måte bidrar med annet enn en dårlig stemning. :thumbs:

 

On topic:

 

Hvis du starter opp i sikker-modus og sletter hele grafikk-adapteret fra enhetsbehandlingen skal problemet være løst. Ved neste oppstart blir det funnet igjen, og da er det bare å legge inn nye drivere (forutsetter at du avinstallerte de gamle før du slettet adapteret)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...