Gå til innhold

Reklamasjon på SE t630 kjøpt hos Siba.


T-mac1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte en SE T630 fra Siba i slutten av mai (2004) og det viste seg nå at mobilen har døde piksler som sprer seg bortover på skjermen :no: . Hvis jeg kan, kan jeg bruke reklamasjonsretten til å få ny telefon?

 

Hvordan er dette med reklamasjonsrett, må jeg fylle ut et skjema eller klage skriftlig til Siba?

 

Med vennlig hilsen

 

T-mac1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da telefonen er under 12mnd gammel går dette på garantien. Siba vil nok begjære seg retten til 2 reparasjonsforsøk før du får ny mobil. (bytte av display kan jeg tenke meg det blir)

 

Har en lignente sak på min arbeidsplass nå, har ikke fått den tilbake fra verksted så vet ikke om den har blitt byttet eller hva. Men som sagt, mest sannsynlig så bytter de displayet og oppdaterer softwaren.

Lenke til kommentar
Husk på at om du tar den med direkte til verksted, så vil det ikke så vidt jeg vet telle som 1 avhjelpsforsøk, og dermed ikke gi deg rett til å heve kjøpet om samme feil oppstår 2 ganger til.

 

Tror du må gå via butikken da.

jo det vil det. Har brukt diverse verksteder til reperasjon, og ikke møtt noen butikk som motsier det som avhjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...