csboy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lurer på om det går ann å drepe noen gjennom vegger i cs:s Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har prøvd fleire ganger me det går ikkje. Kanskje andre som har fått det til. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Joda det går på noen vegger, men de må være tynne. Tror du også kan spesifisere det på de enkelte veggene på mappet, når det lages Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dessuten blir du ikke skadet av en HE granat om den sprenges på ene siden av en vegg, og du står på den andre siden. Slik var det i gamle CS. Er ikke akkurat lei meg for at slikt møkk er forbedret i CSS... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Funker på noen vegger Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 spill Havana, der finner du nok av vegger. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Boksene på de_dust er laget av papp virker det som :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 på CSCZ gikk det ihvertfall ann og skyte gjennom noen vegger Lenke til kommentar
Naits Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 på CSCZ gikk det ihvertfall ann og skyte gjennom noen vegger Noe jeg er utrolig glad for at de ikke tok med fra 1.6 over i CSS. Mye bedre slik det er i CSS, hvor realisme faktisk spiller en rolle. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ja , CSS er jo så voldsomt realistisk... NOT!!! Endret 16. januar 2005 av gobyfly Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 De italienske veggene er jo heller ikke av den ypperste kvalitet Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det går an, men er betraktelig vanskeligere en på vanlig CS. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 mener at jeg har drept noen gjenom aztec døra... men det går nok ikke ann å skyta igjenom 3m tykke betong vegger som i gamle dager. Så noen tynne vegger funker nok. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ja , CSS er jo så voldsomt realistisk... NOT!!! Jeg kommer sikkert til å angre på en diskusjon på CS-forumet, men; Hva er det som gjør CSS så urealistisk i forhold til 1.6 etter din mening da? (Og hvis du faktisk hadde tatt deg tid til å se hva jeg skreiv, så ville du kanskje ikke kommet med den idiotiske kommentaren ) Endret 16. januar 2005 av Naits Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja , CSS er jo så voldsomt realistisk... NOT!!! Jeg kommer sikkert til å angre på en diskusjon på CS-forumet, men; Hva er det som gjør CSS så urealistisk i forhold til 1.6 etter din mening da? (Og hvis du faktisk hadde tatt deg tid til å se hva jeg skreiv, så ville du kanskje ikke kommet med den idiotiske kommentaren ) Han sier vel ikke at CS 1.6 er realistisk? Om jeg vil ha realisme tar jeg meg en tur ut. Spill skal være spill. Hvor realistisk det skal være er samme faen, så lenge det er gøy. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja , CSS er jo så voldsomt realistisk... NOT!!! Jeg kommer sikkert til å angre på en diskusjon på CS-forumet, men; Hva er det som gjør CSS så urealistisk i forhold til 1.6 etter din mening da? (Og hvis du faktisk hadde tatt deg tid til å se hva jeg skreiv, så ville du kanskje ikke kommet med den idiotiske kommentaren ) Han sier vel ikke at CS 1.6 er realistisk? Om jeg vil ha realisme tar jeg meg en tur ut. Spill skal være spill. Hvor realistisk det skal være er samme faen, så lenge det er gøy. Leser folk hva som blir sagt her? Jeg quoter meg selv; Hva er det som gjør CSS så urealistisk i forhold til 1.6 etter din mening da? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Han sier uansett ikke noe om CS 1.6. Han sier bare at CS:S ikke er realistisk. I forhold til hva vet jeg ikke. Og når du skriver "Hvorfor er CS:S så urealistisk i forhold til CS 1.6", så tolker jeg det slik at du tror han mener at CS 1.6 er det. Realistisk altså. Endret 16. januar 2005 av XoRc Lenke til kommentar
Naits Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Han sier uansett ikke noe om CS 1.6. Han sier bare at CS:S ikke er realistisk. I forhold til hva vet jeg ikke. Og når du skriver "Hvorfor er CS:S så urealistisk i forhold til CS 1.6", så tolker jeg det slik at du tror han mener at CS 1.6 er det. Realistisk altså. For det første så sa ikke jeg det du "quotet", og for det andre så beklager jeg hvis jeg uttrykte meg for vanskelig for deg. Det jeg mente, enkelt og greit forklart med litt andre ord og en annen synsvinkel; Hva er det som gjør at Counterstrike: Source IKKE er realistisk i din mening? (Gitt "realismen" i 1.6.) Greit nok å forstå nå? (Og forresten, spørsmålet var i utgangspunktet myntet på gobyfly.) Edit: Jeg visste det! Jeg kom til å angre på en diskusjon på CS-forumet Endret 16. januar 2005 av Naits Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Interessant diskusjon. Naits fremlegger først en oppfatning om at 1.6 er mindre realistisk enn CS:S. Gobyfly tolker dette som en påstand om at CS:S er meget realistisk ("hvor realisme faktisk spiller en rolle."), hvilket er også hva XoRc leser av Naits ytring. Vel, det er alltid to sider av samme sak. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Interessant diskusjon. Naits fremlegger først en oppfatning om at 1.6 er mindre realistisk enn CS:S. Gobyfly tolker dette som en påstand om at CS:S er meget realistisk ("hvor realisme faktisk spiller en rolle."), hvilket er også hva XoRc leser av Naits ytring. Vel, det er alltid to sider av samme sak. <offtopic> Er det rart det er krig i verden? </offtopic> Men la oss ikke vandre mer offtopic. Det blir tråden bare stengt av. Endret 17. januar 2005 av Naits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg