Gå til innhold

Går det an og skyte gjennom vegger i cs:s?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja , CSS er jo så voldsomt realistisk... NOT!!!

Jeg kommer sikkert til å angre på en diskusjon på CS-forumet, men;

Hva er det som gjør CSS så urealistisk i forhold til 1.6 etter din mening da?

(Og hvis du faktisk hadde tatt deg tid til å se hva jeg skreiv, så ville du kanskje ikke kommet med den idiotiske kommentaren ;))

Endret av Naits
Lenke til kommentar

(Og hvis du faktisk hadde tatt deg tid til å se hva jeg skreiv, så ville du kanskje ikke kommet med den idiotiske kommentaren ;))

Han sier vel ikke at CS 1.6 er realistisk?

Om jeg vil ha realisme tar jeg meg en tur ut. Spill skal være spill. Hvor realistisk det skal være er samme faen, så lenge det er gøy.

Lenke til kommentar

Han sier vel ikke at CS 1.6 er realistisk?

Om jeg vil ha realisme tar jeg meg en tur ut. Spill skal være spill. Hvor realistisk det skal være er samme faen, så lenge det er gøy.

Leser folk hva som blir sagt her? :p

Jeg quoter meg selv;

Lenke til kommentar

Han sier uansett ikke noe om CS 1.6. Han sier bare at CS:S ikke er realistisk. I forhold til hva vet jeg ikke.

Og når du skriver "Hvorfor er CS:S så urealistisk i forhold til CS 1.6", så tolker jeg det slik at du tror han mener at CS 1.6 er det. Realistisk altså.

Endret av XoRc
Lenke til kommentar
Han sier uansett ikke noe om CS 1.6. Han sier bare at CS:S ikke er realistisk. I forhold til hva vet jeg ikke.

Og når du skriver "Hvorfor er CS:S så urealistisk i forhold til CS 1.6", så tolker jeg det slik at du tror han mener at CS 1.6 er det. Realistisk altså.

For det første så sa ikke jeg det du "quotet", og for det andre så beklager jeg hvis jeg uttrykte meg for vanskelig for deg.

Det jeg mente, enkelt og greit forklart med litt andre ord og en annen synsvinkel;

Hva er det som gjør at Counterstrike: Source IKKE er realistisk i din mening?

(Gitt "realismen" i 1.6.)

Greit nok å forstå nå? ;)

(Og forresten, spørsmålet var i utgangspunktet myntet på gobyfly.)

Edit:

Jeg visste det! Jeg kom til å angre på en diskusjon på CS-forumet :p

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Interessant diskusjon. Naits fremlegger først en oppfatning om at 1.6 er mindre realistisk enn CS:S. Gobyfly tolker dette som en påstand om at CS:S er meget realistisk ("hvor realisme faktisk spiller en rolle."), hvilket er også hva XoRc leser av Naits ytring. Vel, det er alltid to sider av samme sak.

Lenke til kommentar
Interessant diskusjon. Naits fremlegger først en oppfatning om at 1.6 er mindre realistisk enn CS:S. Gobyfly tolker dette som en påstand om at CS:S er meget realistisk ("hvor realisme faktisk spiller en rolle."), hvilket er også hva XoRc leser av Naits ytring. Vel, det er alltid to sider av samme sak.

<offtopic>

Er det rart det er krig i verden? :p

</offtopic>

Men la oss ikke vandre mer offtopic.

Det blir tråden bare stengt av.

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...