Gå til innhold

TES: Elder Srolls som MMORPG's?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på ideen nettopp og tenkte at det hadde vært kult. Hele verdenen i f.eks Morrowind er stort nok synes jeg. Så hvorfor ikke sette opp noen servere og la folk spille online??

(jada, vet at det ikke er så lett)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ofte lurt på det samme, men veldig mange "Morrowind frelste" ville si at det ødelegger selve gameplayet. TES serien er ikke laget for online.

Skrevet

Ja, sikkert sant det.. Men synes Bethesda kan slenge seg på bølgen med MMORPG.. Hadde sikkert fått et bra spill av det. Hadde nok tatt litt tid, men..

Skrevet (endret)

Personlig syntes jeg at Elder Scrolls skal fortsette med singleplayer. De lager utrolig gode storyer da når de slipper å konsentrere seg om multiplayer - hvis du spiller Morrowind og leser alle bøkene, prøver å sette deg litt inn i historien der, så går det ganske dypt, det er nesten et helt samfunn...

Endret av ProZaC
Skrevet
Personlig syntes jeg at Elder Scrolls skal fortsette med singleplayer. De lager utrolig gode storyer da når de slipper å konsentrere seg om multiplayer - hvis du spiller Morrowind og leser alle bøkene, prøver å sette deg litt inn i historien der, så går det ganske dypt, det er nesten et helt samfunn...

jo... men hvem orker det...? ikke jeg iallefall.

Skrevet

Stnd for deg, da har du gått glipp av noe.

Du er kanskje av dem som ser på filmer i stedet for å lese bøkene filmen er inspirert av? :p

Skrevet

Du er kanskje av dem som ser på filmer i stedet for å lese bøkene filmen er inspirert av? :p

:tease:

Skrevet

"Du er kanskje en sånn som har mobiltelefon også du!"

la folk være som de liker å være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...