Rage_Hunter Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Har nettopp kjøpt meg ny pc og som den heldige eier av en Hallife2 kupong, registrerte jeg den på steam og lastet det ned på noen timer Med tårer i øynene gleder jeg meg til å se hva mitt: x800 XT 2,4 Ghz 3400+ 1 gb ddr klarer å yte. Men NEI! Det vil ikke starte jeg trykker på play game som enhver luring som vil spille hl2 ville gjort men det går inn i 1248*xxx modus og stopper til jeg må bruke de magiske tastene ctrl+alt+del for å få sluttet programmet halflife2 som "ikke svarer" HJELP!
Haraldson Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 1248*xxx-modus betyr at du skifter til 1280x1024 i oppløsning? Husker jeg måtte vente lenge da jeg gjorde dette. Hvor lenge har du ventet?
Rage_Hunter Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 1248*xxx-modus betyr at du skifter til 1280x1024 i oppløsning? Husker jeg måtte vente lenge da jeg gjorde dette. Hvor lenge har du ventet? Ventet 2 min ettersom jeg var å hentet meg en cola... men nå har spillet plutselig prestert å komme seg heeelt til loading menyen og så stopper den....
Hr. Jenssen Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) Mange programmer som er trege noen ganger kan få "svarer ikke", selv om at det faktisk ikke er sant at de ikke svarer! Det er bare noe XP tror... Jeg har ikke noen spesielt god grunn for hvorfor det skjer, men slik er det bare. Det er flere ganger jeg har trykt CTRL-ALT-DELETE for å se at et eller annet "ikke svarer", men så lar jeg bare den tingen vente litt, så plutselig kommer det! Dette skjer selvfølgelig veldig sjelden, men det kan være det som skjer i dette tilfellet. Prøv å la spillet vente når du har bytta om på oppløsningen. Vent så lenge som 5-10min. Funker det selv ikke da, VET du at det er en feil. Da bør du reinstallere spillet. Anyway, HL2 har fryktelig lange ventetider på enkelte ting som andre spill loader veldig kort på! EDIT: Denne skal til Half-Life kategorien... Endret 15. januar 2005 av MeTa][iC
Rage_Hunter Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 [iC' date=15/01/2005 : 22:36] Mange programmer som er trege noen ganger kan få "svarer ikke", selv om at det faktisk ikke er sant at de ikke svarer! Det er bare noe XP tror... Jeg har ikke noen spesielt god grunn for hvorfor det skjer, men slik er det bare. Det er flere ganger jeg har trykt CTRL-ALT-DELETE for å se at et eller annet "ikke svarer", men så lar jeg bare den tingen vente litt, så plutselig kommer det! Dette skjer selvfølgelig veldig sjelden, men det kan være det som skjer i dette tilfellet. Prøv å la spillet vente når du har bytta om på oppløsningen. Vent så lenge som 5-10min. Funker det selv ikke da, VET du at det er en feil. Da bør du reinstallere spillet. Anyway, HL2 har fryktelig lange ventetider på enkelte ting som andre spill loader veldig kort på! EDIT: Denne skal til Half-Life kategorien... Jeg ventet 5 min på loadingmenyen til å faktisk bli en meny, noe som aldri skjedde... men kan jo prøve 10 min for din del Metallic .. Vil liksom spille HL2 i dag siden jeg ditchet alle pga nypc og være usosial i kveld
Rage_Hunter Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 Fikk det til! Fikk det til! HL2 all nite ;)
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Fikk det til! Fikk det til! HL2 all nite ;) Ja, og hva gjorde du? Endret du på noe, eller ventet du bare? Kan være andre som har et likt problem, som ønsker svar, vettu!
Rage_Hunter Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Ventet 10 min men var bare first time. Nå tar det 4 sekunder så starter det :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå