Gå til innhold

Brannslukking på PC noen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. dagens :p

Innholder den høyspent siden du trenger et brannslukkning apparat?

Tipper kabinettet kommer til å hvelte visst du skal bolte fast et brannslukknings apparat på sidadøra :p

Skrevet
Haha.. dagens :p

Innholder den høyspent siden du trenger et brannslukkning apparat?

Tipper kabinettet kommer til å hvelte visst du skal bolte fast et brannslukknings apparat på sidadøra :p

Hehe, joa.. Det jeg var litt redd for var att døra tok etter og gjekk te helve**e.. :D men seriøst.. Ville vert digg :D

Skrevet
hvis du har mye penger så kjøp et sånn lite et som de har i bil, med flammer og sånn fåes i 4 farger tror jeg.. er ikke så store som et sånn vanlig rødt et heller.. :p

Hehe, jauda.. Tenkte på sånne mini greier som kan kjøpes på ESSO butikker osv..

Skrevet

Skjønner ikke helt poenget, men skal du har det så bør du vurdere de som www.ljudia.no selger. Finnes i flere farger, men flammer på. Ganske tøffe.

Skrevet
Hehe.. Jau.. Helt ærlig så er det en komiss som skal ha det :D Vi vurderer det begge 2.. Lite fett å hatt d dah :D og sånn: Brannfarlig skilt på døra ;)

"Brannfarlig" :!: lag sånn boks med glass og "ved branntilfelle , knus glasset" og da! :!: hahaha..

Skrevet
Hehe.. Jau.. Helt ærlig så er det en komiss som skal ha det :D Vi vurderer det begge 2.. Lite fett å hatt d dah :D og sånn: Brannfarlig skilt på døra  ;)

"Brannfarlig" :!: lag sånn boks med glass og "ved branntilfelle , knus glasset" og da! :!: hahaha..

Hehe :D Hadde tatt av.. :p Ville vert fett dah.. Brannfarlig skilt, trykk her ved brann boks og brannslukkings apperat.. :D

Skrevet

Hvis du skal kjøre skikkelig stil burde du kjøpe slik man skal ha i båter med innenbords motor. Det er brannslukking som utløser seg selv hvis det blir for varmt, og det er ikke skum, det er co2 ;) . Slipper å ødelegge hw'en(fant ikke den på ljudia, men tippet at det var skum..)

Skrevet
Hvis du skal kjøre skikkelig stil burde du kjøpe slik man skal ha i båter med innenbords motor. Det er brannslukking som utløser seg selv hvis det blir for varmt, og det er ikke skum, det er co2 ;) . Slipper å ødelegge hw'en(fant ikke den på ljudia, men tippet at det var skum..)

Hehe.. jauda, d kosta? :p

sånn varme sensor og slikt gnål oxo da? hehe.. ville vert vilt..

Skrevet (endret)

Hehe, genialt forslag.. Kunne ønske jeg hadde det når pcen min begynte å lukte svidd.. :p

Brannslukkingsapperat :love:

Endret av nxm
Skrevet
hvis du har mye penger så kjøp et sånn lite et som de har i bil, med flammer og sånn fåes i 4 farger tror jeg.. er ikke så store som et sånn vanlig rødt et heller.. :p

Disse du tenker på?

Skrevet
hvis du har mye penger så kjøp et sånn lite et som de har i bil, med flammer og sånn fåes i 4 farger tror jeg.. er ikke så store som et sånn vanlig rødt et heller..  :p

Disse du tenker på?

:!: Ja noe sånt :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...