apoxdigital Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Hei, nå vet jeg ikke hvor mange Chemical-fans det er her, men jeg har ihvertfall vært massiv fan i et helt decade nå Kan anbefale alle å plukke opp eller i det minste høre på deres nyeste album Push The Button, som for min del var utrolig bra De holder seg enda, og vil si de er ett av de mest suksessfulle "elektronika-artistene" som maintainer stilen sin gjennom tiden
bortevekk Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 jeg hadde egentlig ikke hørt så mye av de før broren min sendre den "push the button"sangen!!den var veldig bra, faktisk!
TLZ Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 faktisk? The Chemical Brothers har levert kvalitetsmusikk i lange tider!
apoxdigital Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 faktisk? The Chemical Brothers har levert kvalitetsmusikk i lange tider! Jepp, Chemical Brothers har alltid vært på topp når det gjelder det musikalske, og synes de klarer å holde det denne gang også Fint å se at flere liker disse gutta
bortevekk Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 faktisk? The Chemical Brothers har levert kvalitetsmusikk i lange tider! hehe, ja!men det er ikke helt i min sjanger!er jo ganske åpen for forskjellige typer ,da...men falt i smak dem når jeg først oppdaga de:)
nd4spd Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) Elsker den! Push the button kan høres på thechemicalbrothers.com (Klikk på det store tannhjulet for å se musikkvideoen) btw. "The test", "out of control" og "hey boy hey girl" er også verdt å høre Endret 15. januar 2005 av nd4spd
PoleCat Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg likte også albumet godt (som de forrige). Det skal forøvrig veldig, veldig, veldig mye til å overgå «Dig your own hole» som er et av mine favorittalbum her i verden, men det er allltid kjekt med noe nytt. Det må jo uansett kjøpes og plasseres i samlingen dette også. (ser det ikke kommer i salg før 24.01.05)
OBServer Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Må si det er en stund siden jeg har hørt på Chemical Brothers nå, men synes fremdeles de er bra. Tror nok mitt favorittalbum er Exit Planet Dust. Selv om Dig your own hole også er bra, og i tillegg det store komersielle gjennombruddet (om jeg ikke tar feil). Måtte nesten sette EAC i arbeid for å få de to albumene inn på PC'n, så jeg får hørt litt på dem igjen. Anbefaler: Chemical Brothers - Leave Home [fra "Exit Planet Dust"]
apoxdigital Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 Må si det er en stund siden jeg har hørt på Chemical Brothers nå, men synes fremdeles de er bra. Tror nok mitt favorittalbum er Exit Planet Dust. Selv om Dig your own hole også er bra, og i tillegg det store komersielle gjennombruddet (om jeg ikke tar feil). Måtte nesten sette EAC i arbeid for å få de to albumene inn på PC'n, så jeg får hørt litt på dem igjen. Anbefaler: Chemical Brothers - Leave Home [fra "Exit Planet Dust"] Ganske enig, elsker også Exit Planet Dust, men Dig Your Own Hole er storalbumet for min del Kan informere om at de har Push The Button på Platekompaniet i Bergen sentrum
b-real Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hvis 'Push The Button' er i samme kvalitet som 'Dig your own hole' så skal jeg se om jeg kanskje tar meg bryet å skaffe meg plata.
iver89 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Noen som vet hva "galvanise" betyr forresten? Har hatt sangen på hodet i hele dag, og irriterer meg veldig over at jeg ikke vet hva han mener. Google sier dette: "startle: to stimulate to action ; "..startled him awake"; "galvanized into action"" Etter å ha sett musikkvideoen også tror jeg det betyr noe som å yppe , men er ikke sikker.
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hmm, noen av sangene dems er faktisk ganske fengende, selv om det ikke er favorittsjangeren min for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå