Gå til innhold

WoW - Forbindelses problemer og frakoblings prob.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har store problemer i WoW. Det virker som etter en stund når jeg dreper zombier/monster etc. så mister jeg kontakt med omverdenen og kan ikke påvirke den på noen måte som å angripe noen eller prate med noen. Det går heller da ikke ann å gå ut av spillet på andre måter enn Alt + F4 evt. Alt + tab.

Noen ganger blir jeg rett og slett også bare frakoblet med beskjeden "Disconnected from server". :ermm:

Tenkte jeg skulle prøve elimineringsmetoden etterpå å frakoble routeren og prøve noen andre metoder. Har også prøvd firmware update på den trådløse routeren min (SMC Barricade - G) noe som ikke var tilgjengelig for min modell.

Jeg tenkte det kunne være at ikke alle telefonene går inn i splitteren, men jeg har nå kjøpt 2 stk. forgreinere som burde fikset det. Dessuten prøvde jeg jo å kjøre bredbåndet alene inn i uttaket, så da burde det gå fint med tanke på støy og evt. pakke tap.

Jeg har også lagt merke til lag problemer i Half Life 2 deathmatch, guild wars o.l. spill. Jeg har 8mbit fra lokal leverandør her (Mimer - Tafjord kraft), og har aldri oppnådd hastigheter høyere enn 820kB/s, selv fra deres egne sider.

Jeg har lagt til en video for å illustrere problemet. Det er helt enormt irriterende og jeg vet ikke om jeg kommer til å orke å spille det på denne måten her. Kommer meg jo ingen vei. :wallbash:

Har også lest gjennom hele denne med folk som har samme problemer uten å kunne klare å løse de; http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#post9436

Noen som opplever det samme? Noen som kan hjelpe? :cry:

Takk.

http://home.no.net/chbjerkn/Annet/Wow_Conn...on_problems.avi

Endret av Chris88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste. Jeg har bare 1 mbit, men det skal jo ikke lagge selvom. Har ikke samme problemet som deg, men jeg blir ofte disconnecta fra server, mens noen ganger så kan jeg være inne 10- 12 timer uten problemer..

Det er en beta da.

Skrevet

Da har jeg prøvd litt av hvert i nettverket, og det som fikset mine problemer var at jeg tok ut den trådløse routeren og putta bredbåndet alene inn uttaket. Spilt endel timer nå.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...