Prizefighter Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg har store problemer i WoW. Det virker som etter en stund når jeg dreper zombier/monster etc. så mister jeg kontakt med omverdenen og kan ikke påvirke den på noen måte som å angripe noen eller prate med noen. Det går heller da ikke ann å gå ut av spillet på andre måter enn Alt + F4 evt. Alt + tab. Noen ganger blir jeg rett og slett også bare frakoblet med beskjeden "Disconnected from server". Tenkte jeg skulle prøve elimineringsmetoden etterpå å frakoble routeren og prøve noen andre metoder. Har også prøvd firmware update på den trådløse routeren min (SMC Barricade - G) noe som ikke var tilgjengelig for min modell. Jeg tenkte det kunne være at ikke alle telefonene går inn i splitteren, men jeg har nå kjøpt 2 stk. forgreinere som burde fikset det. Dessuten prøvde jeg jo å kjøre bredbåndet alene inn i uttaket, så da burde det gå fint med tanke på støy og evt. pakke tap. Jeg har også lagt merke til lag problemer i Half Life 2 deathmatch, guild wars o.l. spill. Jeg har 8mbit fra lokal leverandør her (Mimer - Tafjord kraft), og har aldri oppnådd hastigheter høyere enn 820kB/s, selv fra deres egne sider. Jeg har lagt til en video for å illustrere problemet. Det er helt enormt irriterende og jeg vet ikke om jeg kommer til å orke å spille det på denne måten her. Kommer meg jo ingen vei. Har også lest gjennom hele denne med folk som har samme problemer uten å kunne klare å løse de; http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#post9436 Noen som opplever det samme? Noen som kan hjelpe? Takk. http://home.no.net/chbjerkn/Annet/Wow_Conn...on_problems.avi Endret 15. januar 2005 av Chris88
sixx Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Tror du burde plassert denne her under Wow delen på forumet... Men det hørtes forresten ut som et irriterende problem.
DaRe_deVIl Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Du er ikke den eneste. Jeg har bare 1 mbit, men det skal jo ikke lagge selvom. Har ikke samme problemet som deg, men jeg blir ofte disconnecta fra server, mens noen ganger så kan jeg være inne 10- 12 timer uten problemer.. Det er en beta da.
Prizefighter Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 Greit nok det er en beta, men det skjer hele tiden. Jeg får ikke spille i 15 minutter før det skjer. Det skjer egentlig oftest på under 5 minutter.
Prizefighter Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 Da har jeg prøvd litt av hvert i nettverket, og det som fikset mine problemer var at jeg tok ut den trådløse routeren og putta bredbåndet alene inn uttaket. Spilt endel timer nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå