Gå til innhold

Hjelp, meg og finne Palestina skjerf!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett og slett for å visa solidaritet for Palestinske familiar så blir krenka av muren til Israel!!! også for tape av ein god ledar Jassir Arafat...sjøl om han starta som Terrorist blei han t ein god ledar....Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus!

Lenke til kommentar
Fleire usaklige innlegg er blitt sletta.

Neste uskalighet eller latterliggjering av trådstarter vil bli belønna med auke i warn.

Nå har ikke jeg sett hva som er sletta, men nå er jo tråden i seg selv usaklig ettersom den ikke tar opp noe tema innenfor politikk, religion eller samfunn. Og da er det ikke så rart at den provoserer frem et eller annet usaklig svar heller.

 

Og til trådstarter: Det går an å bli syk og daue på under en dag. Og Arafat har da vært syk i flere år. Og hvordan kan du si at en mann som lurte unna flere milliarder bistand til personlig konto var en god leder? Og hva vet du egentlig om muren? Hvor mye av muren er faktisk mur?

Lenke til kommentar
Rett og slett for å visa solidaritet for Palestinske familiar så blir krenka av muren til Israel!!! også for tape av ein god ledar Jassir Arafat...sjøl om han starta som Terrorist blei han t ein god ledar....Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus!

Jepp! Osama å arafat har en del til felles da, de begge drepte en haug med uskyldige mennesker, så derfor er det vel rimelig å tro at Osama har en lysende karriere innenfor politikken!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...