Gå til innhold

Hjelp, meg og finne Palestina skjerf!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett og slett for å visa solidaritet for Palestinske familiar så blir krenka av muren til Israel!!! også for tape av ein god ledar Jassir Arafat...sjøl om han starta som Terrorist blei han t ein god ledar....Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus!

Skrevet
Sist jeg sjekket hadde de en palestinescarf-drive-by i Jerusalem, tre kvartaler bortenfor der Jesus ble født. Rask levering og bra service. Anbefales.

Ikke ta deg nær av det agurgen. De kan være litt guffne en del av de her.

Skrevet
Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus!

Mannen var da syk i en mannsalder?

Sosialisme.no kapitaliserer på kommunisteffekter (og palestinaskjerf.)

Skrevet
Fleire usaklige innlegg er blitt sletta.

Neste uskalighet eller latterliggjering av trådstarter vil bli belønna med auke i warn.

Nå har ikke jeg sett hva som er sletta, men nå er jo tråden i seg selv usaklig ettersom den ikke tar opp noe tema innenfor politikk, religion eller samfunn. Og da er det ikke så rart at den provoserer frem et eller annet usaklig svar heller.

Og til trådstarter: Det går an å bli syk og daue på under en dag. Og Arafat har da vært syk i flere år. Og hvordan kan du si at en mann som lurte unna flere milliarder bistand til personlig konto var en god leder? Og hva vet du egentlig om muren? Hvor mye av muren er faktisk mur?

Skrevet

Gidd ha palestinaskjerf da, ta heller og heng ett stort Israles flagg opp på veggen, så gir du din moralske støtte til ett folk som trenger det istedenfor til terroristene.

Skrevet
Hvor i svarteste ******* har det blitt av innlegget jeg skrev i denne tråden????

Det er sikkert blitt slettet på grunn av at du har skrevet bare tull. :roll:

Skrevet
Rett og slett for å visa solidaritet for Palestinske familiar så blir krenka av muren til Israel!!! også for tape av ein god ledar Jassir Arafat...sjøl om han starta som Terrorist blei han t ein god ledar....Eg e sikker på han blei forgifta....heilt klart siden det går ikkje ann å bli sjuke på 1-3 daga å daua så lett!!! Det må var et virus!

Jepp! Osama å arafat har en del til felles da, de begge drepte en haug med uskyldige mennesker, så derfor er det vel rimelig å tro at Osama har en lysende karriere innenfor politikken!

Skrevet
Hvor i svarteste ******* har det blitt av innlegget jeg skrev i denne tråden????

Det er sikkert blitt slettet på grunn av at du har skrevet bare tull. :roll:

Tull å tøys

Skrevet

Jeg syns denne tråden hører bedre hjemme under "annet." Trådstarter ville ha hjelp til å finne ut hvor han kan kjøpe en gjenstand. At denne gjenstanden er et politisk symbol, betyr ikke at tråden burde vært postet under PR&S.

Skrevet (endret)
Jeg syns denne tråden hører bedre hjemme under "annet."

Jeg mener den bør bli stengt. Og kanskje noen advarsler i tillegg ?

Endret av T.F.T
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...