Gå til innhold

Spillåret 2004 - på godt og vondt


Anbefalte innlegg

[iC,15/01/2005 : 16:34]Glemte jeg noen da?

har du heilt sikkert. vil ikkje begyne å ramse opp spel, fordi det vil verte urettferdig med tanke på dei eg kjem til å glemme. eg kjem på 4-5 spel i forbifarta som burde være på lista, og det er garantert mange fleire.

 

det dukker vel opp ei liste her på gamer.no snart med spel dei ser fram til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er jo tross alt smak og behag. Om noen synes et spill var bedre en et annet så er det det for denne personen. Så om jeg synes at BF:V er bedre en f.eks FarQry så er det det for meg. Derfor synes jeg at man ikke skal ta plasseringene så alt for alvorlig. Havnet spillet på listen er det sikkert bra uansett.

Lenke til kommentar
[iC,15/01/2005 : 16:34]Glemte jeg noen da?

har du heilt sikkert. vil ikkje begyne å ramse opp spel, fordi det vil verte urettferdig med tanke på dei eg kjem til å glemme. eg kjem på 4-5 spel i forbifarta som burde være på lista, og det er garantert mange fleire.

Joda, men det jeg mente var at de nenvte spillene er noen av de største som kommer i 2005 (ikke bare de jeg gleder meg til, da jeg gleder meg til mange flere).

Lenke til kommentar
Silent Hill 4: The Room (PS2)

 

^^ Skammekroken ? Skammekroken !?!?! Seriøst... :lol:

 

Anyhow, ellers var det ganske fine lister, bortsett fra at HL2 kunne dere klart dere uten, var absolutt ikke "årets spill", da det er GTA San Andreas.

 

I tillegg dere som ramser opp 2005, fy skam dere. Glemme :

 

S.T.A.L.K.E.R :mad::no:

Lenke til kommentar

Topp artikkel vil eg si, sikkert mange "harde" timer som ligger til grunn her :p

 

savnet Need For Speed Underground 2 men ellers var det greit :)

 

Titler som merket meg mest må vel sies å være:

 

Far Cry

BF:Vietnam

NFSU 2

Half Life 2

og ikkje minst DooM 3 (fekk tilbake gamle komplekser fram midten av nitti-talet pga av denne her :p )

 

Er ikkje mykje ej ser fram til dette året (hvet forøvrig ikkje så mykje om det heller :blush: ), men Battlefield 2 er ihvertfall noe ej ser fram til :yes:

 

Edit: noen leifer :blush:

Endret av Bazer_Punk
Lenke til kommentar
Synes Silent Storm: Sentinels kunne fått seg en plass og kanskje sneket inn FlatOut i bilspilllista eller som partyspill. Nå er det jo selvfølgelig et spørsmål om smak og behag også er det vel ofte de mest solgte spillene som kommer på ei slik liste.

FlatOut er absolutt artig, men vi følte likevel ikke at det holdt helt til å komme med på listen.

 

Det er definitivt ikke de mest solgte spillene som har blitt belønnet på vår liste. Mange av oss jobber her fordi vi ønsker å være med på å påvirke forbrukere slik at de kjøper gode spill, ikke nødvendigvis de spillene som ligger høyest på salgslistene. Se for eksempel på Beyond Divinity som ligger på en velfortjent andreplass på rollespill-lista. Ingen storselger, men et meget godt spill. Vi jobber for å kåre de verdige vinnerne, ikke vinnerne av julesalget. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...