theDurkan Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Skal lage en parodifilm på cs og kjell magne bondevok nå, men trenger lydene fra cs. Altså radiokommandoene som "Go go go", "Get in posoiton and wait for my go" og slikt. Hvor finner jeg disse? Har lett overalt i Valve mappa.
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Skal lage en parodifilm på cs og kjell magne bondevok nå :!: :!: Hvor finner jeg disse? de finner du i en mappe tilsvarende denne på bilde, hvis jeg ikke tar kjempe feil. foresten har cs en egen del av forumet under mest populære spill Endret 13. januar 2005 av headcleaver
theDurkan Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Finner ingen lyder der Flere som har sagt det skal ligge der, men ingenting. Der ligger bare alle .dem filene mine, samt noe annet stæsj.
Bear^ Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Det er nok litt vanskeligere enn du tror. Først må du ha GCFscape Så må du åpne Counter-Strike.gcf, gå på cstrike\sound\radio og extract den mappen. Thats it
DDDD Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 De er litt tungvint å finne i Steam. Anbefaler deg å skaffe non-steam eller eldre versjoner.
theDurkan Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 De er litt tungvint å finne i Steam. Anbefaler deg å skaffe non-steam eller eldre versjoner. Fungerte med GCFscape. Takker Bear^ for infoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå