haades Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 /cast Arcane Power /script SpellStopCasting(); /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting(); /script UseInventoryItem(GetInventorySlotInfo("Trinket13Slot")); /script SpellStopCasting(); /cast Pyroblast(Rank 10) Er dette helt på trynet feil eller? 8868693[/snapback] 3min mager er så 2005 :|
Pilot_ Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 /cast Arcane Power /script SpellStopCasting(); /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting(); /script UseInventoryItem(GetInventorySlotInfo("Trinket13Slot")); /script SpellStopCasting(); /cast Pyroblast(Rank 10) Er dette helt på trynet feil eller? 8868693[/snapback] 3min mager er så 2005 :| 8868851[/snapback] Ser ikke heeeelt hva som er problemet med det i Arena. Lett? Ja, kanskje. Men en trykk dreper ikke hele teamet alikevel. Men hva er feil?
DeadbeaT Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 /cast Arcane Power /script SpellStopCasting(); /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting(); /script UseInventoryItem(GetInventorySlotInfo("Trinket13Slot")); /script SpellStopCasting(); /cast Pyroblast(Rank 10) Er dette helt på trynet feil eller? 8868693[/snapback] litt på tryne bare Noe ble nevt før om at POM-Pyro er såååå 2005, vel macro kodingen din er veldig 2005 også her: #show Pyroblast /cast Presence of Mind /stopcasting /cast Arcane Power /stopcasting /use 13 /stopcasting /cast Pyroblast #show pyroblast viser pyroblast ikonet og tooltip dersom du velger "?" ikonet på macroen din.
Pilot_ Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, ja det kan godt stemme den er. Har ikke brukt makro på lenge. Din funka i hvert fall. Supert, tusen takk.
Novocaine Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Noen som kan lage en kjapp liten macro som bruker Dragon's Breath og deretter Cone of Cold og resetter seg selv etter 20 sekunder? Trodde det skulle være en smal sak, men det jeg klarte å hoste opp funker ikke i det hele tatt, og er vel såpass skivebom at jeg ikker orker legget det ut her. ^^
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 De deler cooldown, og global cooldown ville voldtatt deg. Funker ikke.
Novocaine Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Tenkte med to trykk altså, slik at hvis D'sB var på CD kom CoC, men hvis de deler CD så er det vel ikke noe å gjøre med det.
Minus Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Er det muligheter for å få dette til på én knapp: /s Hip, hip, horsey! og så pakker man ut mounten.
Lycantrophe Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 (endret) /s Hip, hip horsey! /use [hest] Endret 19. juni 2007 av Lycantrophe
Be__bad Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Noen som har peil på en trinket macro? Jeg bruker /use 14 og /use 13. slik har jeg hotkeyet begge trinkets uten å bytte keybind. Har valgt "?" som tegn slik at det forandres., men hvordan kan man legge til et toolip på macro'n? /use 14 (trinket) /show toolitp(aner ikke hvordan man legger til det) . tooltip må forandres ettersom jeg bytter trinket. Ja, jeg er Virklig dårlig til å forklare.
DeadbeaT Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 øverst i macroen din skriver du: #show Execute eller hva nå enn for en tooltip du vil ha, skriv in navnet
øl_i_tastaturet Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hvis jeg står i Ice Block... Og vil bruke fire blast. Hvordan kan jeg da lage en macro som automatisk går ut av Ice Block og bruker Fire Blast? EDIT: Leste at det ikke gikk. Endret 2. juli 2007 av bjorshol
DeadbeaT Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 når du er i iceblock og trykker på iceblock knappen, går du da ut av IB igjen? for da burde vel en /castsequence [resetparamameters] iceblock, fire blast funke? hvor leste du annerledes? vis ikke er det jo bare cancle IBen manuellt og punkpe fire blast uansett
tortortel Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Er det mulig å lage en macro som markerer target med symboler? Som tank markerer jeg ofte main target med "skull" og ønsket CC target med "moon", men i farten klikker jeg av og til feil.
Marker Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Er det mulig å lage en macro som markerer target med symboler? Som tank markerer jeg ofte main target med "skull" og ønsket CC target med "moon", men i farten klikker jeg av og til feil. 8985678[/snapback] Det kan du gjøre i standard Keybind meny. Det er en egen del av lista som er "Assign Raid Symbols" eller noe slik.
Syncronautus Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Hei! Fant en macro i starten av tråden som forklarte hvordan man kunne lage en "Feed pet" macro. /cast Feed Pet/script -- starter feed pet skillet. /script PickupContainerItem (0, 6); /script -- forer pet`n smile2.gif Desverre virker det ikke som at den fungerer lenger. Eller så er det jeg som har brukt den feil. Har 4x16 slots bagger, og en 12 slots ammo bag. [ 1][ 2][ 3][ 4] [ 5][ 6][ 7][ 8] [ 9][10][11][12] [13][14][15][16] De markerte er de der maten ligger. Noen som kan hjelpe meg her? Mvh. Syncronautus.
Lycantrophe Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 (endret) /script funker ikke lengre. Endret 2. juli 2007 av Lycantrophe
DeadbeaT Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 macrosystemet har blitt forandret mektig siden den tid. med 2.0 kom en helt ny kode. nå må du gjøre noe slikt som: /cast [combat] Mend Pet; [nocombat] Feed Pet /use [nocombat] 1 13 hvor maten ligger i bag 1, slot 13 eller enklere men må kanskje modifiseres litt inniblandt: /cast [nocombat] Feed Pet; [combat] Mend Pet /use [nocombat] NAVN PÅ MAT begge disse macroene bruker mend pet dersom du er i combat. jeg vil også egentlig annbefale deg å laste ned fizzwidget's hunter mod, den gjør det meste av feedingen for deg
øl_i_tastaturet Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 når du er i iceblock og trykker på iceblock knappen, går du da ut av IB igjen? for da burde vel en /castsequence [resetparamameters] iceblock, fire blast funke? hvor leste du annerledes? vis ikke er det jo bare cancle IBen manuellt og punkpe fire blast uansett 8985436[/snapback] Slik gjorde jeg: /cancelaura Ice Block /stopcasting /cast Fire Blast Jeg må trykke to ganger da.
Antatra Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Trenger en macro til warrioren min som nettopp har fårr Bloodthirst. Den må kaste Overpower, Bloodthirst og Heroic Strike. Har brukt /cast Overpower /cast Heroic Strike Denne virker ikke nå som jeg prøvde å bare legge til /cast Bloodthirst Noen som har forslag til hvordan det kan gjøres ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå