Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savnet litt mer kritisk holdning. Jeg synes at når man skriver om slikt som dette bør man informere litt kraftigere om de negative sidene, slik at dette ikke bare blir gratis reklame.

 

For det er jo uten tvil det dette er, gratis reklame.

 

Selv selger jeg ikke mine personopplysninger for 50 øre jeg sannsynligvis aldri får, men det gjor dessverre andre.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg venter litt til med å melde meg inn i dette. Det virker useriøst. Når det har blitt inngått avtaler som gjør at kontant utbetaling fungerer og jeg ser at de som allerede har blitt lurt med har fått det til å fungere, melder jeg meg nok inn og mottar all slags reklame.

 

Lurer på hvor lang tid det tar før de enten går konkurs eller blir saksøkt av en eller annen idiot som ikke skjønner at han må ta høyde for å ikke få pengene, på samme linje som med t5pc... =/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Som tidvis fattig student har jeg vært bortig flere av disse "få betalt for å lese e-post, klikke på linker, fylle ut spørreskjemaer osv. -oppleggen" Noen funker bra andre funker dårlig og noen bare lurer deg.

 

Før man melder seg på er det et par ting man bør se etter:

 

1. Lover de usansynlig mye? Hvis det høres for godt ut til å være sant ER det ALLTID det.

 

2. Utbetaling. Hvordan foregår det og har du hørt om noen som faktisk har fått penger.

 

3. Seriøsitet. Kan du stole på firmaet som står bak tjenesten. Bruk nettet, let og les.

 

4. Gidder du? Mange lar seg lure av løfter om store penger på kort tid men de ser du garantert aldrig noe til allikevel. Hos de som holder det de lover tar det tid å skarpe sammen penger.

 

 

Jeg har sjekket litt rundt denne tjeneste og firmaet bak. Det virker seriøst og de har nettop utbetalt penger så jeg kommer til å teste det ut. Det er ingen tvil om at konseptet fungerer man må bare passe på hvem man oppgir personopplysninger til.

 

I sin tid casha jeg ut endel pizza hos digilogg (norsk selskap som betalte deg for å se nettreklame) er det noen som vet hvorfor de sluttet?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...