Gå til innhold

Ny Netshop-logo (trenger feedback)


Anbefalte innlegg

Poenget er at du ønsker tilbakemelding på en logo du har laget. Det er det et eget forum for. Derfor er denne feilpostet.

Jeg vet, men ikke det forumet jeg ønsket å få feedback fra. Jeg ønsket å få feedback først og fremst av bærbare brukere, hvordan logo ville sett ut på en bærbar for dem som potensiell kunde.

 

Karmacom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og de har valgt den kraftige rødfargen, mot det svarte.. Kanskje bygge videre på de fargene?

Skal prøve å forme etter de fargene også, men tror jeg bare dropper denne tråden, det her sporer av pga av enkeltes sterke meninger om hvor denne tråden burde postes selvom jeg har sagt tydelig i fra at jeg først og fremst vil ha feedback fra kun bærbare-brukere, mye også pga at mange her bruker Netshop for å kjøpe bærbar.

 

For de som VIL mistolke det, kan man jo da si at all snakk om skjermer på bærbare, burde postes i forum for grafisk/design.

 

Slik tråden sporer av nå er ikke dette noe jeg kan bruke som referanse til Netshop.

 

Takk for feedback, skal ha det i baktankene ved ny utforming. :D

 

Karmacom

Lenke til kommentar
det kan netshop lage selv, :p

du kan jo poste det offentlig, men husk å ta med copyright

edit: Netshop har jo skrivefeil i sitt navn :p Nett (med 2 t-er)

nei, det er ikke skriveleif, net er engelsk, shop er engelsk, hvor dumt hadde det ikke vært med nettshop?

 

Istede med å 1. leke politi 2. komme med "denne var dårlig, dritt, elendig" kom heller med kommentara om hvordan den kan bli bedre..

Lenke til kommentar

Ser at Psiolocybe leser denne nå, så jeg regner med at den blir flyttet i nærmeste fremtid :)

 

Anyways, argumentene med bærbare brukere og skjermer.... syns ikke den holdt mål.. men glem nå det. Psilocybe var så yndig å sette denne på rett plass :D

 

For å være litt konstruktiv: Lag noe nytt. Som virkelig har noe med netshop å gjøre :)

..og helst ikke noe som gir assosiasjoner til kjedelige statistikkbyråer eller treige togsett-byggere :ermm:

Endret av eXZire
Lenke til kommentar
Synes du skal revurdere hele designet, og komme opp med noe nytt. Veldig bra lagd, men slagordene funker ikke og den typen logoer ser man overalt.

 

For at en logo skal funke skikkelig bra, vær overkreativ. så får du en som funker til slutt :)

Takk, lagde det på 10 minutter så ble litt on-the-fly / ikke gjennomtenkt, så jeg skal gjøre det med litt bedre tid :D

 

Karma

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...