Gå til innhold

koss the plug blir vanskelig å få inn etterhvert


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg har nå hatt koss the plug i ca 6 måneder og er meget fornøyd. men en ting som er negativt er at selve propppen blir slitt og mister på en måte mykheten etterhvert, og da blir det vanskelig å få den til å sitte ordentlig i øre. så jeg lurer på om det er mulig å få disse propene til å bli slike dem var når jeg kjøpte dem ved for eks smøre på noe krem eller et eller annent.

 

eller må jeg rett og slett kjøpe meg nye plugerr?? er det mulig å få kjøpt bare den ende selve skumgummi greia. hels på en webshop her i landet eller i en butikk i nærheten av sarpsborg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gå på apoteket, eller en butikk, som har slike gule øreplugger som skal skjerme mot støy.

Kutt dem til riktig lengde (mål mot den stive innertuben som sitter i ørpluggen), stikk hull gjennom midten (på langs) og tre dem på slik de opprinnelige skumgummiproppene satt. Sett alt plass på ørepluggen, og alt er bedre enn før!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

takker for alle svar kom litt sent men men har ennå ikke fått testet den metoden med de høregreine fra apoteket men skal nok prøve det snart

 

edit: takken min kom lit sent altså så ingen skulle misfårstå at det var svarene

Endret av wappyteam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...