viranth Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Har et KG7-Raid hovedkort der bios ikke lar seg oppgradere ,har prøvd alle muligheter. Hadde tenkt til å oppgradere cpu, men dette er da ikke mulig siden hovedkortet ikke støtter xp2100+ da jeg ikke får oppgradert. Noen andre med samme problemet?
Tracker Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Har samme problemet med mitt MSI Turbo II kort :sad: Får ikke oppgradert bios uten att det blir masse feil i oppstart av OS. Dette skjer uansett om jeg gjør dette manuelt eller bruker Live uppdate bios :sad: Har også prøvd og innstalere nytt OS etter biosoppgradering men får feil på OS hele tiden :sad: Så jeg var bare nødt til og gå tilbake til min første bios (orginalbiosen) Så nå kan jeg ikke kjøre mere enn en XP 1900+ PGA "gammel bios" :sad: men men har ikke tenkt og oppgradere min cpu mere på dette hovedkortet anyway (har en xp 1500+), ja venter heller på hammer jeg _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-12 14:45 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå