Kim Roger Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 men det er kostnadder! in the long run så kommer dem til å tape penger. det er bare med engang spillet kommer og ut sommeren at de kommer til å gå i overskudd tipper jeg.det er ikke gratis og holde servere/eller hva enn de har. og hvis alle som har tenkt til å kjøpe spillet har kjøpt det, hvor skal de da få penger fra? det er ikke billig å ha en hau med folk til å jobbe med spillet heller akkurat Så kommer dem til å release expansions hver 6-9 måned som de kommer til å tjene mye på, da jeg tror de aller fleste vil kjøpe dem. de burde heller ha satt månedsavgift på spillet. og latt expansionene komme i form av gratis oppdateringer. det hadde vært mer lønnsomt for både dem og de som spiller det.
Cell_v14 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 de burde heller ha satt månedsavgift på spillet. og latt expansionene komme i form av gratis oppdateringer. det hadde vært mer lønnsomt for både dem og de som spiller det. ville vært bedre om man kjøpte spillet, fiksa keyen og alt. men den keyen varer bare i sånn 4-5mnd så etter det så trenger man bare å kjøpe en ny key, de må jo tenke på folkene uten visa og sure foreldre
Mr.Garibaldi Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Så kommer dem til å release expansions hver 6-9 måned som de kommer til å tjene mye på, da jeg tror de aller fleste vil kjøpe dem. de burde heller ha satt månedsavgift på spillet. og latt expansionene komme i form av gratis oppdateringer. det hadde vært mer lønnsomt for både dem og de som spiller det. Hvorfor det? Hvis du er fornøyd med spillet som det er kan du droppe å kjøpe noen av expansion settene... Evt. så har du muligheten til å velge hvilke expansions du ønsker å kjøpe i stedet for å bli påtvunget ekstra løpende utgifter... Det er nemlig ikke alle som er like interesserte i å måtte betale månedlige beløp for et spill man kanskje ikke har tid til å spille den måneden.... Så alt i alt må jeg si det virker bedre å slippe unna med å betale for spillet en gang i stedet for å betale for spillet og så betale for å kunne spille spillet etterpå......
Djevlen Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Det er nemlig ikke alle som er like interesserte i å måtte betale månedlige beløp for et spill man kanskje ikke har tid til å spille den måneden.... Hvis du ikke har tid til å spille spillet i en måned så velger du da heller ei å betale. Du kan jo velge "måned-til-måned"-betaling. Så jeg ser ikke helt problemet her.
Mr.Garibaldi Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Det er nemlig ikke alle som er like interesserte i å måtte betale månedlige beløp for et spill man kanskje ikke har tid til å spille den måneden.... Hvis du ikke har tid til å spille spillet i en måned så velger du da heller ei å betale. Du kan jo velge "måned-til-måned"-betaling. Så jeg ser ikke helt problemet her. Så man får altså frosset kontoen sin med alt inventory etc., hvis man velger å ikke betale en måned? Og det er vel heller sjeldent man på forhånd vet at man ikke kommer til å spille en måned, men det er heller noe som skjer, og vips så hadde man betalt alikevel.... Jeg sier ikke at det er noe stort problem, men jeg ser det ikke som en "bonus" at man betaler en månedlig avgift i stedet for å kjøpe en og annen expansion...
Kim Roger Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 i de fleste MMOs med månedsavgift så blir accounten din bare fryst hvis du ikke betaler ja... har enda ikke hørt om noen som sletter accounten din... hvis de har en månedsavgift så blir det bedre support. enkelt å greit. det er alltid kjipt å holde på med et spell som devsa bruker flere måneder å gi ut en patch til. og desuten så blir gameplayet bedre, med tanke på at de fleste fjortisene i verdens land ikke får spelt. med mindre de klarer å få lurt foreldrene sine til å betale for seg.
Cell_v14 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 (endret) jeg står enda for cdkey greia jeg sa tidligere, liker ikke mndavgift EDIT: hvis noen er med for en norsk guild blopp innom her Endret 13. januar 2005 av Cell_v14
Cell_v14 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 glemte og spørre hvem som skal spille Beta'n 4 Feb?
apoxdigital Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hva sier folket som har prøvd begge? har prate med en kar, han sa at guildwars var bedre men jeg må si at jeg klarer ikke og vente til neste beta kommer. apropo prisen...jeg trur det blir litt høy i forhold til vanlige spill siden et normalt nytt bra spill koster enn 29.99$ koster guildwars 49.99$ og det blir vel en 6-700kr, men det er vært pengene og alle som ikke har visa blir jo frelst. jeg trur guildwars vil sette en ny standard hvordan MMORPG spill skal være i fremtiden: gameplay for pengene Jeg har nå spilt World of Warcraft siden US Open Beta og har testa GuildWars på E3, betaen som var i høst i fjor, og nå i januar. Jeg kan si at World of Warcraft er en annen dimensjon over gameplaymessig. WoW er ca. _SÅ_ mye bedre. Guild Wars hadde dog mye bedre grafikk, men WoW beholder sin helhet mye bedre. Kan egentlig ikke sammenlignes helt. WoW
Cell_v14 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 no blir det vel tilslutt wow vs. guildwars folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå