Plomma2 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Selv om min tiss er større enn dyret og fisk sin, betyr ikke det at jeg skal ha op på #MESED. Tviler... Vet du ikke hvorfor han kalles "dyret"? Jeg er mer skeptisk til "fisk" i så fall :o
tivers1 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 *stolt over å være med i hw.no sin mix #* Ikke akkurat det at vi spiller så mye da, den er mer til baksnakking av forum brukere å hw\gamer.no generelt.
Plomma2 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 *stolt over å være med i hw.no sin mix #* Ikke akkurat det at vi spiller så mye da, den er mer til baksnakking av forum brukere å hw\gamer.no generelt. Nettopp Det er det vi egentlig gjør.
tivers1 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Selv om min tiss er større enn dyret og fisk sin, betyr ikke det at jeg skal ha op på #MESED. Tviler... Vet du ikke hvorfor han kalles "dyret"? Nei med det veit vell du? Need to know basis my friend Endret 12. januar 2005 av Sarion
Juleniss1 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Dette er så latterlig. Folk føler at de må få være med fordi det er brukt to bokstaver som høres ganske kjente ut? Dere får lage gamer-mix da, tenker det er mange her som heller bruker den
tivers1 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Dette er så latterlig. Folk føler at de må få være med fordi det er brukt to bokstaver som høres ganske kjente ut? Dere får lage gamer-mix da, tenker det er mange her som heller bruker den Misfårstod den sry Endret 12. januar 2005 av Sarion
Bluebeans Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Tror jeg er banned, etter en liten krangel. *!*@jens-petrus.users.quakenet.org , formoder jeg?
Anbefalte innlegg