Gå til innhold

Handel med Pixmania


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nu har jeg (selv)

 

jeg bestilte kameraet + kort og batt tirsdag. de skrev hurtigt tilbage at de skulle bruge dokumentation for, at jeg var den jeg gav mig ud for.

 

jeg ringede til dem ons formiddag, og så var det OK. onsdag eftermiddag sendte de kameraet fra frankrig, og torsdag kl. 12 var det hos mig.

 

Batteriet var imidlertid ikke det jeg bestilte, og jeg sendte det derfor tilbage - kort efter modtog jeg samme batteri ! Det sendte jeg også tilbage, og fik refunderet pengene.

 

Det viste sig at batteriet jeg fik var kompatibelt med kameraet, men det vidste de ikke/ville de ikke garantere, så jeg fik pengene retur.

 

jeg har siden bestilt kameraet til en pris der ligger 100 kr under hos batterier.dk (det har iøvrigt samme navn og specifikationer som det pixmania sendte mig - men det er jo synd for dem)

 

alt i alt har jeg været fint tilfreds med at handle med dem -de er ikke fejlfri, men de erkender deres fejl.

 

PS - Der er ikke nordisk eller engelsk brugsanvisning med - den må man skaffe andetsteds.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har lige handlet med pixmania for en uge siden.

Købte en Epson printer til 5500 dkk

og oven i handlen fik jeg 100 ark papir a4.

 

men jeg fik den forkerte printer istedet for fik jeg en printer til ca værdi 3000 kr

 

jeg havde heldigvis ikke åbnet nogen embalage til noget og kontaktede pixmania i sønderjylland, jeg skulle sende printeren med alt til frankrig og de vil senere betale mig

porto tilbage og give mig rigtig printer.

 

det var da ok, jeg sendte printer straks og lavede en kopi af fakturaen med det papir jeg havde fået fra dem. skrev til dem at printeren var forkert og alt var uåbnet på nær de 100 stks papir som jeg beholdte i Dk nu mangler jeg bare en rigtig printer.

 

men pixmania ville have alle dele sendt til frankrig det vil sige osse papiret.

 

det nægtede jeg at gøre det var absurd, papiret havde jeg jo betalt for allerede og det var det rigtige papir og det var ikke engang portoen værd at sende. og printeren var allerede sendt afsted. så jeg skrev tilbage jeg ikke kunne sende papiret.

 

jeg fik svar tilbage at jeg måtte sende papiret osse da det var en nødvendighed.

 

jeg skrev tilbage at jeg ikke længere ønskede handlen med printeren, jeg havde 7 dages retur ret og printeren var uberørt og forventede at få alle pengene tilbage pånær papiret.

 

en time senere ringede jeg til pixmania og snakked om det var deres alvor med det papir? vi fik snakket lidt frem og tilbage og kom frem til at jeg ikke skulle sende papiret til frankrig og jeg kunne forvente en ny printer snarest.

 

nu håber jeg at jeg får den rigtige printer denne gang og det med papiret er nok en stor misforståelse, det var nok pixmanias ide det var en del af printer pakken og ikke en ekstra ting. jeg er ihvertfald kommet til den konklusion det er bedre at ringe

til dem og snakke med dem end at skrive mails kun. De indrømmer deres fejl Ja men om de løser dem ved jeg ikke endnu og at de laver mange det tror jeg.

men at de er de billigste er osse rigtig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...