Sloth_lien Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Heisann! Jeg har en oppgave i kunst og håndverk, den går ut på å lage et cd-cover. Poenget er at coveret skal "lyse opp" blandt andre covere. Altså at akkurat dette coveret skal være det første du ser blandt 100 andre. Jeg må lage et for hånd og et med hjelp av data. Har ikke så mye peiling på "slik derre design greier", så jeg lurer på om det er noen som kan komme med noen forslag? Post gjerne bilder! Det er det samme hva slags sjanger coveret er til, for det skal være til et fantasi-band. (Coveret er 12*12 cm stort) Hadde vært veldig takknemlig om noen tok seg tid til å hjelpe meg!
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Du ber oss gjøre leksene dine? ... Inspirasjon så det holder: http://www.stormthorgerson.com/
Sloth_lien Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 (endret) Er jo en måte å se det på.. Tenkte mer på forslag til åssen den skulle se ut da men! Takk for linken! Endret 10. januar 2005 av Sloth_lien
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Du kan jo sjekke ut hva ymse brukere på forumet mener er verdens beste CD-cover og få litt inspirasjon derfra.
Sloth_lien Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Aktuelt at jeg klarer å lage noe slik da!
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Du kan jo selvfølgelig lage et CD-cover hvor du skriver SEX over hele forsiden, og stapper et par blinkende LEDs rundtom på skriften. Om ikke det vil tiltrekke seg oppmerksomhet, vet ikke jeg.
Sloth_lien Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Skal prøve meg! :!: Tviler på at den 60årige lærerinna mi liker det men..
DDDD Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Skal prøve meg! :!: Tviler på at den 60årige lærerinna mi liker det men.. En utovertiss da?
OBServer Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Poenget er at coveret skal "lyse opp" blandt andre covere. Altså at akkurat dette coveret skal være det første du ser blandt 100 andre. Cover som både synes i mengden, og som er lette å lage:
TLZ Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Inspirasjon så det holder: http://www.stormthorgerson.com/ Ahh.... de(han?) har laget mye bra for Pink Floyd ihvertfall!
Sloth_lien Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 JE! Den slår nok ann! Noen som har noen forslags som en 50-60 år gammel lærerinne vil like? Hvor lang tid har du? Har hele året.. Masser av tid, men der massel annet som skal gjøres også.
H4ngm4N Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Du kunne jo spraye farge (eller farge den på en eller annen måte) rundt kanten på coveret så det hadde en annen fargen enn den kjedelige grå kanten. Så skiller den seg ut uansett vinkel du ser den fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå