Gå til innhold

Billigste cs warserver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne "fps'en", er det ticrate dere snakker om? grunnen til at gameserver.no serverne for utenom Opeteron suger er jo at vær "client" får for lite maskinresurser. Mener du/dere at man får dårligere fps på sin client ved å spille på en gameserver sms enn en gameguard vip?. Tror dere roter litt her.

Lenke til kommentar
Denne "fps'en", er det ticrate dere snakker om? grunnen til at gameserver.no serverne for utenom Opeteron suger er jo at vær "client" får for lite maskinresurser. Mener du/dere at man får dårligere fps på sin client ved å spille på en gameserver sms enn en gameguard vip?. Tror dere roter litt her.

Uten å ha lest godt igjennom tråden her nå, så tror jeg det er du som roter. Jeg tror ikke at noen har nevnt fps og klient i samme setning. Det som det var snakk om her var at mange av gameserve.no sine servere har dårlig fps, noe som resulterer i en mer unøyaktig hitbox. Gameguard sine servere derimot har meget bra fps, noe som resulterer i en mer nøyaktig hitbox. Alle gameguard sine servere kjører max sys_ticrate. Etter hva jeg kan huske er denne satt til 200 eller noe slikt på Gameserver.no sine. Iallfall de vanlige serverene de har. Opteron er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke hva dere mener med at de kjører lav fps. De gir vær klient lite resursjer JA. Er også enig i at hitboxen er en smule unøyaktig & det hakker rett og slett. Men feks max ticrate er 10000, dere tror vel ikke at serverne "gir" 10000 fps som gjennspeiler seg til 9900 i drop.

 

 

Nikkor: Hvor har du det ifra? info på papiret?

Endret av eln
Lenke til kommentar
Jeg gjorde det. Til de fleste norske servere har jeg 13-20 i ping. Testet 5 av game2xs.com sine servere og hadde alt fra 60-90. Bluecom 1024/256.

Jeg synes at den pingen jeg får er absolutt spillbar. Jeg får heller ikke Choke eller Loss.

På novanett sine servere der jeg ligger i 19-30 i ping har jeg noen ganger choke evnt. Loss

post-176-1106217622_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...