Gå til innhold

GTA3 og prostituerte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


yummy skrev (2002-06-11 19:33):

Dåvøy og prostituert i samme post.. OJ, nå skal jeg holde _veldig_ kjeft. Men politikere - prostituerte - dåvøy..... You do the math. Hvor kan man kjøpe en politiker?


Vel, in real life så er det bare å lete etter de som sitter i elev-rådet

De gjør akkurat like dårlig jobb som vanlige politikere :grin:

Lenke til kommentar

Hvordan få horer inn i bilen? Ingen problem, gjør omtrent som en ville gjøre i virkeligheten :smile:

 

Ha en vanlig bil (ikkeno ambulanse eller en annen utrykningsbil), og kjør opp ved siden av en eller annen "nattfugl". Hvis du ikke har passasjerer i bilen, og ikke er på oppdrag, så vil hun etter en liten prat sette seg inn i bilen. :razz:

 

Ikke at jeg fatter vitsen. Du mister hele tiden litt spenn sålenge kjærringa er inne i bilen, og jeg har ikke lagt merke til noe annet som skjer.

 

En eller annen fyr mente at hvis en kjørte inn i "et rolig smug, som f.eks ved lagringspunktet", så ville en få mere energi. Fyren påstod at han hadde klart å få 120 i health på denne måten...

 

Og til dere småkåte jomfru-fjortisser: Dama setter seg pent og pyntelig inn i passasjersetet, og holder en _seriøs_ diskusjon om verdenspolitikken og internasjonal økonomi. Og ikke.no annet! :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: frankpettersen på 2002-06-12 00:16 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-12 00:10, frankpettersen skrev:

Og til dere småkåte jomfru-fjortisser: Dama setter seg pent og pyntelig inn i passasjersetet, og holder en _seriøs_ diskusjon om verdenspolitikken og internasjonal økonomi. Og ikke.no annet! :wink:


 

Huff altså... dagens prostituerte er ikke som i gamle dager da de gjorde hva de fikk betalt for :lol:

Lenke til kommentar

Tydelig att dekk er amatører i gta3

 

hora er til for å få opp health!! ganske enkelt!

 

du plukker opp ei hore... kjører på graset og venter! da begynner de og ja du vet og helsen øker.. kan få totalt 125 health

 

kan osså få en blowjob så du slepper å vente på at de skal bli ferdige!

 

etterpå kjører dere over hora sånn att dekk får att penga!

 

klarte å få 3 horer inn i en varebil samtidig.. slå den

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-12 00:29, Protector skrev:

Tydelig att dekk er amatører i gta3


hora er til for å få opp health!! ganske enkelt!


du plukker opp ei hore... kjører på graset og venter! da begynner de og ja du vet og helsen øker.. kan få totalt 125 health


kan osså få en blowjob så du slepper å vente på at de skal bli ferdige!


etterpå kjører dere over hora sånn att dekk får att penga!


klarte å få 3 horer inn i en varebil samtidig.. slå den



 

 

Jepp.. pleier som regel å leite etter horer i området rundt garasjen min, da jeg kan jeg bare kjøre inn til det smuget der garasjen min er og sette i gang. 125 er det meste man kan få. For å ha det litt gøy så bat'er du kjerringa i stedet..

 

Nei, jeg slår ikke rekorden men har fått like mange..

Det hopa seg bra opp med horer og alle gikk inn i bilen samtidig. Det som var "dritt" var at horene angrep meg når jeg drepte den ene av dem.. missa vel 3-4 i helse av slagene :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...