Gå til innhold

Mail fra KANDU?


Anbefalte innlegg

Igår fikk jeg en mail fra noe som kalles KANDU(Kreativ Aktiv Norsk

Data Ungdom)

Der står det som følger: "Hei, du har mottatt denne emailen fordi du har oppfylt

kriteriene til gyldig medlemskap i KANDU.

Først litt info om KANDU, innkallelse nederst i denne mailen."

 

Også står det noe om et møte osv...

Så mitt spørsmål da er, hva er dette? er det noen her på forumet som er medlem av dette? og hvorfor oppfyler jeg kravene? dem vet ikke akkurat stort om meg, mailen ble send fra partytickets, så jeg er rett å slett ute etter litt informasjon om dette, hadde vært fint om noen som er medlem(vis det er noen her) kunne sakt noe om det :)

 

Og ja jeg har sjekket ut siden dems.

 

Edit: Link til siden

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk også denne, hva går det egentlig ut på?

Det er at du kan bli medlem eller noe, værtfall så kan jeg komme på en møte eller noe den 30 januar var det vel det sto, men jeg vil gjerne ha litt informasjon fra noen folk som allerede er medlem i dette, det hadde vært fint.

Lenke til kommentar

det vil si dem får stats støtte på 50kr i 2004 pr medlem i 2005 blir det nok ca60kr

vil si dem tjener 50krX5000stk = 250 000 + grunn støtte på 2500kr(1gang pr år) på og sende ut en mail og si alle er medlem, dem får kun støtte for folk som er under 26år ! kandu er medlem av www.n4f.no (dem som skafer penger av staten i praksis)

 

 

har selv 2 org, så veit akurat hvor lite som skal til for og så stats støtte

regler er: minst 6 medlem under 26år , må registere seg i brreg.no og ha vedtekter,års møte,kreve inn kontigent på minst 25kr pr medlem.

vil du starte og lurer på noe mail [email protected]

minste pr år du får er: 3000kr :thumbup: er til og annbefale. (det er pr org , ikke medlem!)

 

eks er du dataparty kan du lett får 50kr pr persjon som kommer (med eller uten pc) gathering ,polarparty,gloeblan,thelan, og mange andre gjør det. for og få økonomien til og gå rundt, men husk pengene kommer ikke med enn gang.

værste: registere seg i januar vente 1år, og 11mnd

best: registere seg i desember vente 11mnd (utbetaling skjer i november)

 

lett måte og få penger til nytt data utstyr ! :w00t:

 

Erik Ranvik

Endret av ranvik
Lenke til kommentar
har selv 2 org, så veit akurat hvor lite som skal til for og så stats støtte

regler er: minst 6 medlem under 26år , må registere seg i brreg.no og ha vedtekter,års møte,kreve inn kontigent på minst 25kr pr medlem.

 

Bare litt off topic, man må være med i n4f for å få dette til? Nytter ikke å være standalone organisasjon?

 

Var sjøl på det første møtet N4F hadde, og ble valgt inn i forbundsstyret da, men jeg trakk meg pga manglende seriøsitet for lan-party delen.

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...