Arilm Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Dette er saken: Bruker en D-link 714+ som router har 2 pc'er som kobler til denne trådløst har 1 pc som kobler til denne via nettverkskabel, i dette rommet der soim denne står har jeg også en stk playstation ståendes som jeg ønsker å koble til nettverket. Jeg har en Switch liggendes, men har et problem når jeg kobler denne til. Det er at enten er playstationen på nett eller så er pc'en på nett...aldri begge samtidig. Hvordan løser jeg dette? Kan det være konflikt mellom ipadresser? Aller er det ganske enkelt slik en switch skal funke? Switchen heter NexSwitch SD050s fra unex
agvg Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kan det være konflikt mellom ipadresser?Aller er det ganske enkelt slik en switch skal funke? Antagelig en konflikt eller at switchen din er defekt.
Big_JT Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Høres ut som det er switchen som ikke er koblet riktig /defekt ja. Hvordan er det koblet? Krysset / Ukrysset kabel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå