Gå til innhold

Merkelig sens på mus


Anbefalte innlegg

Har en Razer diamondback. før jeg formaterte, fungerte alt topp!

Jeg spiller en del cs, så etter jeg har formatert så kjennes det nesten ut om sensen blir raskere helt sånn plutselig, når jeg drar musa over skjermen, blir jo helt umulig å beregne.. Uansett er den mye annerledes enn den var, noen jeg syns er litt merkelig..Tweaka musa med en gang jeg hadde innstalert, hvis dette kan ha noe å si? har lagt inn alle drivere osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mulig, det, men jeg har sett og kan ikke finne ut hvor, har formatert en gang til nuh.. samme greiene igjen..usj..

Altså det virker osm om musa kommer seg lenger når jeg beveger den fort, enn når jeg beveger den sakte..

Lenke til kommentar

Jepp, der er akselrasjon. Jeg sliter selv med dette. Den eneste løsningen jeg har funnet foreløbig er å avinstallere razer driverene. Dette er ikke en langsiktig løsning for min del da jeg har interesse for å bruke bottom 4/6 til browsing. Har testet alle cmd's for steam/mouse_fix.reg/xp-noacc.exe etc. Uten susess. :no:

Lenke til kommentar

Åh... please!!

 

Gå ned i høyre hjørne av skjermen og høyreklikk på Razer Costumizer, da kommer det opp en meny og på den menyen står det : Load Costumizer, trykk der...

Deretter får du opp en meny hvor du klikker på fanekortet Sensitivity, det står som oftest på når du trykker på Load Costumizer, og der kan du stille inn Sensen...

Verre enn det er det jo ikke...

 

Alt som står i denne posten krever att du har installert de nye driverene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...