Gå til innhold

Nettbutikker som selger spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil kategori, men www.cd-wow.com er et godt valg. Der slipper du som oftest å betale mva også. Ellers kan cdon.no og gamesmix.com nevnes.

Skrevet

Jeg vil anbefale Cd Wow jeg og, sparer et par hundre kroner. Du får spillet innen kort tid, 3 til 6 dager har det gårr med de spillene jeg har bestilt :)

Skrevet

Hvorfor ikke? Amazon.com er jo en av verdens største nettbutikker og tilbyr vel en rekke forskjellig betalingsmuligheter, en av de må vel passe for deg?

Skrevet

Anngående CD WOW, er det britiske pund det er snakk om slik at Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay til 17.99 koster ca 210 kroner? Og alt dette uten å måttte betale frakt?

Skrevet (endret)

Angående cdon.com, så fant jeg:

Rainbow Six Ravenshield Gold Exclusive (PC - Svenskt omslag - mer info klikk her »

OBS! Dersom ikke annet er oppgitt, selger vi den svenske utgaven (spill og manual er på svensk/engelsk).

)

89 kr

Det jeg da lurer på om, er om det er "Rainbow Six 3: Raven Shield" dem mener, for det var ikke noe bilde til det, og 89 var veldig billig lissom :ermm:

Edit: Kan det være dette dem mener?

Endret av Mr. Jenssen
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Feilpostet. Flyttes.

Skrevet (endret)

amazon.co.uk har spillet og du kan bestille derifra.

Så at de ikke hadde tilgjengelig, emn hadde det på sine sider, det går nok an å kjøpe det brukt der.

Endret av pertm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...