Thsan Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Har fått et oppdrag av thives guild i Ald'rhun(er ikke sikker på at byen staves sånn) Men jeg skal stjele Darts of Judgment fra en archer/vakt med navn Eindel. Problemet er at jeg ikke finner de. Har prøvd å pick pocket og drepe han men finner ingen ting . Noen som vet hvor der er ? ps: dette er game of the year edition på Xbox, vet ikke om det queste finnes på pc !
Akira Kurosawa Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 disse dartene ligger på soverommet hennes. Gjorde dette oppdraget så lenge siden. de ligger i en seng i en svær sal et eller annet sted i huset. pass deg for vaktene
Iyon Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 De ligger i en av Manor'ene inni restene av den gigantiske krabben (Ald'Skar) Tror det er i Llethri Manor, uten at jeg er 100% sikker, og da i Guards' quarters delen...
Seppe . Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 og de ser ut som daedric darts (hvis jeg ikke husker feil)
Thsan Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Har finni de for lenge siden nå. De ligger i guards quarters !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå