Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) slettet pga. masse klaging. Endret 8. januar 2005 av LenniZ
LoS Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) OMG LOL GULL WH OMG OMG LO2 Tjiter! Nåja, kult nok det. Endret 8. januar 2005 av LoS
Arne_F Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Sånne klarer tar jo alle da. Det var noe så sinnskyt flaks det... Gulling deluxe!
Zethyr Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Dette er gull: Kan dere cs-fjortisser skaffe dere 'slang'-ord som ikke har flere betydninger?? Det er nemlig meget irriterende for oss ikke-gamere å gå inn på en tråd fordi man tror den omhandler noe interessant, så viser det seg at det er en eller annen gamer som har greid å kamuflere tittelen så bare en gamer forstår hva det egentlig ligger bak.
Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Tror du jeg bryr meg ? dette er et cs forum, og jeg antar at de fleste som spiller cs vet hva "gull" betyr!
Zethyr Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Visste du at forum-posts fra alle forum blir listet opp på f.eks. begin.no ?? Der står det ikke 'WARNING!! CS-forum" bak hver post fra dette forumet... I følge nettiketten skal et emnefelt være beskrivende. Husk på det nestegang du poster. Det eneste som irriterer mer, er vel ord delings feil i emnefeltet. edit: 'nuff ot Endret 8. januar 2005 av Zethyr
Kurt P Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 enten så har han sykt sorround headset ellers så har han wallhack.. !
zebe Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 enten så har han sykt sorround headset ellers så har han wallhack.. ! jess, han sitter vel med teppe over skjermen på lan slik at ingen kan se hva han driver på med.
munky Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Så ikke vanskelig ut. KUL AVATAR, jeg har det som profilbilde på nesc whooooooooo
It's me Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Da startposten er borte er tråden ganske meningsløs. Stenges.
Anbefalte innlegg