Gå til innhold

Musematte til Razer Diamondback


Anbefalte innlegg

kjører du fUnc, så bruk den glatte siden, ellers så sliter du ENORMT på de stakkars føttene til musa.. ;)

 

Når jeg spillte cs aktivt, så byttet jeg teflontape minst en gang i uka!(mx510, ruglete siden på fUnc'n)

 

uansett.. en musematte kjøpes ikke etter musevalg, men etter smak og begag. Prøv å gå prøvd noen før du kjøper, slik at du selv finner ut hva som passer akkurat deg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man velger ikke musematte ut i fra hvilken mus man har. Det går kun på hva man liker.

 

Personlig sverger jeg til tøymatter. Akkurat passe motstand, sliter ikke på føttene, og ikke noe bråk. Alt er bare smooth :)

tøymatter er bare kos :love:

 

har ogsaa hørt mye bra om denne Everglide Destrukt matta..

Er også fan av tøymatter... Har alltid brukt det. Har ikke helt hatt sansen for "harde" musmatter. Dem sliter for mye på "skatsene"... Har selv bestlit en slik Everglide Destruct fra Microplex..

 

mvh ZemteX

Lenke til kommentar
uansett.. en musematte kjøpes ikke etter musevalg, men etter smak og begag. Prøv å gå prøvd noen før du kjøper, slik at du selv finner ut hva som passer akkurat deg! :)

Jeg tenkte å bestille på nettet, siden det ikke er noen som selger slike musematter her i omerådet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...