Gå til innhold

Kan man få TV bilder på PC gjennom VIVO kort?


mariutn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Olaaaaa: Selv om det er video inn er det ikke noen tv-tuner der. Da må du nok kjøpe ett AIW-kort. VI tar bare inn fra f.eks. videokameraer etc

 

He, vel jeg har tvbilde og ikkeno tuner, kun bilde fra SCART til skjermkortet(som ikke har tuner, bare VIVO)

 

covah: Du kan ikke bruke tuneren til TV'en, men du kan fint bruke tuneren til video spilleren din. Still inn kanalene på video'en, og trekke en kabel mellom den og grafikk-kortet ditt.

 

Egentlig bare bullshit det første du skrev...

 

http://www.videohelp.com/tools?tool=51 <---Ta en titt her, detta funker fint, fargeproblemet er fortstatt til stede, både VI og VO:d

Lenke til kommentar
covah: Du kan ikke bruke tuneren til TV'en, men du kan fint bruke tuneren til video spilleren din. Still inn kanalene på video'en, og trekke en kabel mellom den og grafikk-kortet ditt.

 

Egentlig bare bullshit det første du skrev...

 

Takk for hyggelig tilbakemelding :thumbdown:

okidoki har allerede opplyst meg om dette for mange poster siden.

Du burde kanskje ta en titt på denne linken?

Lenke til kommentar

Ja, da beklager jeg at dette har blitt en traumatisk opplevelse for deg, kanskje du kan gi meg forslag til en alternativ måte å fortelle deg at det bastante utsagnet ditt er usant?

 

covah: Du kan ikke bruke tuneren til TV'en

 

Når bastante påstander er usanne synes jeg det virker som bullshit, kanskje det er noe galt med meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...