Radi Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har ikke diskett stasjon på min pc, så jeg lurte på om man trenger det når man skal intalere windows xp pro. på en sata disk? Jeg så litt på forumet, det var noe snakk om at man trengte disket stasjon.
Hårek Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Spørs hvilket hovedkort du har. Noen trenger det, andre finner disken uten ekstra driver.
Jankee Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.
Radi Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Spørs hvilket hovedkort du har. Noen trenger det, andre finner disken uten ekstra driver. jeg hat asus P4C800-e deluxe https://prisguiden.no/produkt/8620
Ayanez Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet om man trenger diskett-stasjon på MSI K8N Neo-FSR?
alex_x Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 jeg hat asus P4C800-e deluxe Ikke dersom du kobler den SATA harddisken du skal installere Windows på til kontakt 1 eller 2. Grunnen til at du ikke trenger driver er at de to kontaktene er integrert i brikkesettet.
zeltex Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Er prøv og feil tia ute eller? husker når jeg kjøpte første byggepcen for 4 år sia, da var det jo ikke like mye hjelp ut av hw.no forum, men klarte det pga at en prøvde seg frem litt. Går det ikke å instalere uten diskettstasjon, ja så finn frem en gammen og plugg i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå