Kasp Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hm, eg spiller no, men eg skjønner ikkje så mykkje. Korleis får man quests? Snakk med folk med et gult utropstegn over hodet
Kristian A.G. Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Blei PVP serveren også borte fra realm list nå da?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Æsj! Ble disconnected......kommer det opp flere opp snart eller? Endret 9. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6
Kasp Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvilke porter bruker WoW FB? Har du vanskelig for å lete litt eller??! Du klarer å finne ut noe på egenhånd
Anubizzzz Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Dette er LOL.. Folk holder jo nesten på og DØ barea pga at wow serverene er nede.. ( jeg er også en av dem ). Men jeg skjønner godt at serverne er nede.. Nå jeg spilte i går fikk jeg sjokk over hvor mange players det var. Syntes nesten Blizzard burde doble antall servere i europa slik at det ikke blir overbelastning på serverene. Det er jo liksom litt teit at det er like mange servere for tyskland som det er for resten av europa.. håper de snart kommer opp igjen. har ikke noe og gjøre på pcen mens jeg venter
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) sitter å venter på at den skal downloade ferdig den er på 47% faen at et spill kan ta så lang tid edit: vet noen hvor man kan registrere seg? Endret 9. januar 2005 av mobilfreek
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 sitter å venter på at den skal downloade ferdig den er på 47% faen at et spill kan ta så lang tid edit: vet noen hvor man kan registrere seg? Man kan registrere seg nå, men det er ikke noen servere oppe for tiden....
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 sitter å venter på at den skal downloade ferdig den er på 47% faen at et spill kan ta så lang tid edit: vet noen hvor man kan registrere seg? hehe.. er på 39% jeg :\ lot pc'n stå på i natt men har antakeligvis ikke hatt noen speed
Kulor Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Dette er LOL.. Folk holder jo nesten på og DØ barea pga at wow serverene er nede.. ( jeg er også en av dem ). Men jeg skjønner godt at serverne er nede.. Nå jeg spilte i går fikk jeg sjokk over hvor mange players det var. Syntes nesten Blizzard burde doble antall servere i europa slik at det ikke blir overbelastning på serverene. Det er jo liksom litt teit at det er like mange servere for tyskland som det er for resten av europa.. håper de snart kommer opp igjen. har ikke noe og gjøre på pcen mens jeg venter Tror noe av meningen med beta er at de skal overbelaste serverene for å se hvor mye de klarer...
Kulor Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 sitter å venter på at den skal downloade ferdig den er på 47% faen at et spill kan ta så lang tid edit: vet noen hvor man kan registrere seg? hehe.. er på 39% jeg :\ lot pc'n stå på i natt men har antakeligvis ikke hatt noen speed Gikk opp 15% på 9 timer jeg... klarer å vente tho
Firesnake Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) di som har US OB kan bruke den. se her http://forums.rpgforums.net/showthread.php?t=301056 nederst eg gjer det sjøl med den nyeste patchen fra fileplanet . mvh morten Endret 9. januar 2005 av Firesnake
M@R7!N Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er ikke sikkert det funker da, står bare at det har blitt foreslått at det går an :/ Edit: fint du kom med bevis Inge hadde trodd det ellers Endret 9. januar 2005 av M@R7!N
Lacim Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er det bare meg, eller gikk forumet i dass også? Edit: nå funket det iallfall. Jeg skulle sjekke køa på PvP Server. 2900. Endret 9. januar 2005 av Pinnella
Gainwardrobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg har et spørsmål om spillet: Går player vs enviroment ut på at du skal ta over motstanderenes capitol city's? Eller er pve noe annet? Isåfall, hva går pve ut på? Restarter serveren etter horde\alliance vinner sånn at alle på serveren må begynne i level 1 igjen? Hehe, nei du begynner ikke på nytt igjen. PvE er spilleren mot datastyrte figurer ( mobs / NPCs ) Ok, men hva heter da serveren hvor horde og alliance spiller mot hverandre? Det finnes vel en sånn... Går det an for humans å ta over for eks. en undead city? Endret 9. januar 2005 av Gainwardrobe
M@R7!N Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er ikke den nede nå da? den gikk ned for 10 min siden
Zindre- Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Edit: blah, dumme forum funker nå Endret 9. januar 2005 av Zindre-
Gainwardrobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 sitter å venter på at den skal downloade ferdig den er på 47% faen at et spill kan ta så lang tid edit: vet noen hvor man kan registrere seg? hehe.. er på 39% jeg :\ lot pc'n stå på i natt men har antakeligvis ikke hatt noen speed Gikk opp 15% på 9 timer jeg... klarer å vente tho 61 prosent nå! Gidder ikke å telle timene lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå