Gjest medlem-19530 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Funka det ja. Men kva skal eg velge som realm style? Eg vil ha PvE, men det står ikkje der. Skal eg velge Ebglish eller Others? ta bare english og så står det pvp eller pve på sia der
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Nå er det en PVP server oppe! Er nr. 1000 bare... Endret 9. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 orker ike å lese igjennom det som er skrevet nå men er wow sluppet ut nå?? eller holder de fortsatt på?
M@R7!N Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Retrieving character list :S Skal komme meg innpå en server mens min her nede
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 orker ike å lese igjennom det som er skrevet nå men er wow sluppet ut nå?? eller holder de fortsatt på? Final Beta er ute nå, men tror det er bare en PVP server oppe akkurat no. Er nr 400 nå!
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Retrieving character list :S Skal komme meg innpå en server mens min her nede Retrieving character list står det til kompisen min vedsiden av her og. Det skjer jo ingenting! Hva er galt? edit: der kom han inn. Snart er det min tur!! Endret 9. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6
dimdal Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg ble bare disconnecta når jeg kom inn istad, det blir nok dere og..
klilleng Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Litt å lese på mens man venter: http://thenoob.keenspace.com/d/20040608.html :!:
Johnx Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvor får dere passord og brukernavn? Hvor er registreringa?
MrLee Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 lurte litt jeg også, se litt lengre nede på wow-europe sida
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 er serverene nede enda? isåfall så har ikke jeg gått glipp av så mye er bare på 40%.. speeden sank noe enormt i natt...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 En server er oppe. Spiller der nå!
dimdal Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 En server er oppe. Spiller der nå! Ja se å pell deg ut så jeg kan komme inn a
Gainwardrobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg har et spørsmål om spillet: Går player vs enviroment ut på at du skal ta over motstanderenes capitol city's? Eller er pve noe annet? Isåfall, hva går pve ut på? Restarter serveren etter horde\alliance vinner sånn at alle på serveren må begynne i level 1 igjen? Trenger litt info om hva de forskjellige serverene går ut på... Tror jeg har bestemt meg for å være human alliance!
dimdal Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg har et spørsmål om spillet: Går player vs enviroment ut på at du skal ta over motstanderenes capitol city's? Eller er pve noe annet? Isåfall, hva går pve ut på? Restarter serveren etter horde\alliance vinner sånn at alle på serveren må begynne i level 1 igjen? Hehe, nei du begynner ikke på nytt igjen. PvE er spilleren mot datastyrte figurer ( mobs / NPCs )
Sponis Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hm, eg spiller no, men eg skjønner ikkje så mykkje. Korleis får man quests?
M@R7!N Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Snakk med de npcene med gult utropstegn over hodet. Har de gult spørsmålstegn betyr det at du har gjort et quest ferdig hos den npc'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå