Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt rått spell.. Mekka meg en orc warrior. :D Artige quests og jgkfdgfdkjgn :D sinnsykt konge. Var litt frusternde i starten. Men fatta det fort:) Nå vet jeg ikke om jeg gidder å spelle mer før jeg er sikker på at det er den servern jeg vil spille på. Har lyst til å spille på en skandinavisk liksom. Møtte masse svensker nå da. Men men. :)

Skrevet

Level 6 Warlock her.. Levla opp en 24 mage og level 32 priest (med særs godt eq om jeg må si :-) ), i henholdvis US Open Beta, og US Stress Test.

Skrevet

Nei, nå legger jeg meg.. og så vil jeg minne om min FTP server, der du kan laste ned klienten. Pågangen er litt mindre nå, så det er 5 ledige slots !

ftp://213.167.111.26

Har så langt sendt ut 34 GB med WoW klient:

KB Downloaded 34 146 461,71

Skrevet

Burde sende inn en mail te Blizzard og si at dette ekke bra for helsen min når serveren går ned=(! føler faktisk litt smerte ved brystområdet...dem burde gjør slik:(! :no:

Skrevet
Burde sende inn en mail te Blizzard og si at dette ekke bra for helsen min når serveren går ned=(! føler faktisk litt smerte ved brystområdet...dem burde gjør slik:(! :no:

Velkommen til forumet! :)

Skrevet

Da var jeg ferdig å laste ned. Takk til Balderac som var så grei å delte klienten og håper jeg vil se mange av dere ingame veldig snart :yes:

Skrevet (endret)
Da var jeg ferdig å laste ned. Takk til Balderac som var så grei å delte klienten og håper jeg vil se mange av dere ingame veldig snart 

NP!

Trenger dere flere medlemmer i Udødelig Nordisk Allianse? Har aldri vært i en Norsk/Skandinavisk guild før hmm..

Endret av Balderac
Skrevet
Da var jeg ferdig å laste ned. Takk til Balderac som var så grei å delte klienten og håper jeg vil se mange av dere ingame veldig snart :yes:

Litt synd at serverene er nede da.. :p

Skrevet (endret)
NP!

Trenger dere flere medlemmer i Udødelig Nordisk Allianse? Har aldri vært i en Norsk/Skandinavisk guild før hmm..

Vi trenger alltid flere medlemmer. Vi er jo ikke så grusomt mange enda. Vi har komplett member liste på hjemmesiden vår: Immortal Nordic Alliance

Men join link tingen funker ikke som den skal, så send en mail med litt planer om hvordan du tenker å ha det (angående class, professions, Nickname og race osv.) på retail. Du sender til denne addressen:

[email protected]

Han våkner sikkert snart og vil gi rask respons. Altså ja, du kan få være med hvis du vil :thumbup:

Edit: Huff, så var det den patchen man må laste ned med blizzard downloader... Jaja, hente meg Cola imens :D

Endret av XzeroX10
Skrevet (endret)

Avantarion, Human Warlock server 7 tror jeg hvis det er PvP

Look for me ingame :!: :yes:

Edit: Er serverne fortsatt nede...? Hmm...

Endret av XzeroX10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...